۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
افزایش ۴۰ درصدی حضور مسافران نوروزی در همدان
معاون استاندار همدان خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی حضور مسافران نوروزی در همدان

همدان - معاون استاندار همدان از افزایش ۴۰ درصدی حضور مسافران نوروزی در همدان خبر داد و گفت: دستگاه‌های مرتبط آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران را دارند.

به گزارش بازار و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر در همدان، فرزاد تیموری اظهار کرد: کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی روزانه جلسات خود را برگزار می‌کند و دستگاه‌های مرتبط آمادگی خود برای ارائه خدمات به مسافران را گزارش می‌دهند.

وی با بیان اینکه افزایش مسافر در همدان مشهود است، بیان کرد: شمار مسافر در همدان ۴۰ درصد بیش از سال گذشته است و احتمالا پیش‌بینی صورت گرفته در خصوص تعداد مسافران، تحقق یابد.

معاون استاندار همدان در خصوص وضعیت اقامت مسافران در شرایط آب و هوایی نامساعد یادآور شد: برای اسکان اضطراری مسافران تمام سالن‌های ورزشی و نمایشگاه بین‌المللی در نظر گرفته شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسافران و شهروندان رعایت موازین بهداشتی را داشته باشند، گفت: در حال حاضر روند شیوع بیماری کرونا کاهشی است اما برای جلوگیری از ورود به پیک جدید همه باید رعایت کنند.

تیموری با بیان اینکه در حال حاضر خوشبختانه وضعیت شویع کرونا در همدان زرد است، عنوان کرد: دو شهرستان رزن و فامنین در وضعیت نارنجی هستند و امیدواریم وضعیت بهتر هم شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha