۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
تولید مایع ضدعفونی کننده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

تولید مایع ضدعفونی کننده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

زاهدان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تولید ۱۴ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بر پایه الکل در شرکت مروارید هامون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمود رضا رحمتیان در جریان بازدید از کارخانه و شرکت مروارید هامون اظهار داشت: واحد تولیدی مروارید هامون که قبل از شیوع ویروس کرونا تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی بوده خط تولید خود را براساس اخذ پروانه بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی به تولید این محلول ضد عفونی کننده اختصاص داده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مرحله اول تولید ۶ هزار لیتر مایع ضدعفونی پس از آن حدود ۱۰ هزار لیتر و در نهایت میزان تولیدات این شرکت به ۱۴ هزار لیتر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدی مروارید هامون زاهدان در حال مکانیزه کردن خط تولید است، افزود: تولیدات این کارخانه جهت توزیع در داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده است.

وی از استقرار بازرس با هدف نظارت مستقیم بر تولید مایع ضدعفونی در این کارخانه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در شرایط عادی الکل تولیدی در کشور مازاد بر نیاز است این شرکت تلاش دارد تا محلول‌های ضدعفونی پایه غیر الکل و ارگانیک نیز تولید کند.

رحمتیان تصریح کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان واحد تولیدی جهت تولید مایع ضدعفونی ندارد روند تولید مایع ضدعفونی در استان  توسط این شرکت کماکان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha