۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
اقامت ۲ میلیون گردشگر نوروزی در استان بوشهر
در هفته اول تعطیلات محقق شد؛

اقامت ۲ میلیون گردشگر نوروزی در استان بوشهر

بوشهر- سجادی‌منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از اقامت ۲ میلیون گردشگر نوروزی در استان بوشهر از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین خبر داد.

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر از نظر ظرفیت‌های گردشگری دارای موقعیت منحصربفردی در ایام نوروز است و بویژه با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا، شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به استان هستیم.

وی افزود: با تدابیر استاندار بوشهر، تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی در استان اندیشیده شده و بحمدالله استقبال قابل توجهی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از اقامت ۲ میلیون‌گردشگر نوروزی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ۲۵ اسفند تا عصر امروز سوم فروردین حدود ۲ میلیون گردشگر در استان اقامت داشته‌اند.

سجادی‌منش یادآور شد: گناوه و بوشهر بیشترین تعداد گردشگر را ثبت کرده‌اند و بازار گناوه دارای جذابیت گردشگری تجاری است و مورد استقبال مهمانان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای افرایش ماندگاری مهمانان نوروزی در استان، باید زیرساخت‌های گردشگری را گسترش دهیم و این کار نیازمند تلاش مسئولان و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha