۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
سود ۵۴ میلیارد تومانی ریشمک تا پایان آذرماه|۴۲ هزار محصول گیاهان دارویی صادر شد
بازار گزارش می دهد

سود ۵۴ میلیارد تومانی ریشمک تا پایان آذرماه|۴۲ هزار محصول گیاهان دارویی صادر شد

شرکت تولید و صادرات ریشمک طی ۹ ماه در سال جاری توانسته سود عملیاتی ۵۴ میلیارد تومانی در کنار صادرات قابل توجه در بهمن ماه را برای خود به ثبت برساند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولید و صادرات ریشمک، براساس گزارش صورت مالی نه ماهه سال که در سامانه کدال منتشر شده است، ۵۴ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به همین دوره در سال گذشته ۱.۳۶۸ درصد تغییر کرده است.

ریشمک در بهای تمام شده خود حدود ۱۶ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان معادل ۱.۱۶۳ درصد نسبت به سال گذشته صرفه جویی کرده است. این موضوع نشان می دهد که این شرکت به دنبال افزایش بهره وری و افزایش سود است. هرچند که وضعیت مناسبی نسبت به سال گذشته از خود داشته است.

بنابراین ریشمک توانسته برای هر ریال سود عملیاتی خود ۹۷۹ ریال بها پرداخت و نزدیک به ۱۸ ریال سود غیر عملیاتی برای هر سهم پرداخت کرده است. از این میزان بخشی از آن صرف هزینه های اداری و عمومی می شود و بخشی نیز جهت پرداخت مالیات هزینه می شود.

ریشمک تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۷۲۵ کیلوگرم پودر شیرین بیان و ۳۲ هزار و ۵۰ کیلوگرم عصاره شیرین بیان تولید کرده است

سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی ریشمک
در حال حاضر براساس آن چه که در کدال معرفی شده است، سرمایه ریشمک ۳۰ میلیارد تومان است. ریشمک را می توان براساس آمار منتشر شده در کدال جز شرکت ها موفق مالی شناخت.

ریشمک صورت مالی تایید شده سه ماهه پایانی سال را تا کنون منتشر نکرده است، این شرکت طی فعالیت دی ماه توانسته ۱۵ هزار و ۷۲۵ کیلو گرم پودر شیرین بیان تولید و عرضه بازار کند. این شرکت در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد. همزمان با این مورد ۳۰ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم عصاره شیرین بیان تولید کرده است. ریشمک مبلغ فروش محصولات خود تا پایان دی ماه را منتشر نکرده است.

اما این تولید کننده محصولات گیاهان دارویی، تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۷۲۵ کیلوگرم پودر شیرین بیان و ۳۲ هزار و ۵۰ کیلوگرم عصاره شیرین بیان تولید کرده است. براساس آن چه که در کدال منتشر شده است، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبلغ کل فروش این شرکت در بهمن ماه سال جاری بوده است. مبلغی که برای تولید کننده گیاهان دارویی قابل توجه است.

ریشمک فروش ۴۲ هزار عدد محصول صادراتی را در کدال به ثبت رسانده است

صادرات ۴۲ هزار عدد محصول
ریشمک فروش ۴۲ هزار عدد محصول صادراتی را در کدال به ثبت رسانده، مساله مهم در این میان میزان فروش این حجم عنوان نشده است. ریشمک طی فعالیت دی ماه نتوانسته است محصولات صادراتی داشته باشد، اما حجم صادرات بهمن ماه این شرکت گیاهان دارویی قابل توجه است.

گفتنی است که براساس قانون فعالیت وضع عمومی شرکت تا پایان آذر ماه سال جاری در تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری به صورت شفافیت به اطلاع اعضا هیات مدیره رسیده است. این گزارش برای عدم گمراهی فعالان و آگاهی نسبت به وضع عمومی این شرکت منتشر شده است.

وضع تغییر صورت مالی ریشمک در سال جاری نسبت به سال گذشته با بهبود عملکردی طی وضعیت مناسب مالی مواجه بوده است.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha