۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
منابع به سمت تامین کالاهای اساسی مردم هدایت شده است
معاون استاندار همدان:

منابع به سمت تامین کالاهای اساسی مردم هدایت شده است

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: منابع به سمت تامین کالاهای اساسی مردم هدایت شده تا کمبود و مشکلی در بازار نوروز نداشته باشیم.

به گزارش بازار؛ ظاهر پورمجاهد در جلسه ستاد کنترل و تنظیم بازار شهرستان ملایر گفت: مجموعه کشور، استان و شهرستان‌ها در تلاش هستند تا ایام نوروز خوبی و مملو از آرامشی را برای مردم رقم بزنند.

ظاهر پورمجاهد افزود: با همت دولت مردمی، منابع به سمت تامین کالاهای اساسی مردم هدایت شده تا کمبود و مشکلی در بازار نوروز نداشته باشیم.

وی خواستار رصد و نظارت جدی مسئولان از سطح بازار و مراکز عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار شد و اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در روند توزیع اقلام تنظیم بازار و نهاده‌های دامی، از دادن سهمیه و حواله به این مراکز خودداری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در تامین کالاهای اساسی با کسی تعارف نداریم و با متخلفان به جد برخورد می‌شود، ادامه داد: تامین میوه شب عید، نظارت و کنترل بر عرضه میوه با قیمت عادلانه به مردم، از برنامه‌های این روزهای مسئولان مربوطه است که به طور دقیق و شبانه‌روز پیگیری می‌شود.

وی بابیان اینکه باید در روزهای پایانی سال، تیم بازرسی ستاد اقدام مشترک تنظیم بازار، نظارت‌های خود را تشدید کند، گفت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی استان در روزهای پایانی سال وجود ندارد و ذخایر خوبی در زمینه کالاهای اساسی در استان وجود دارد که در حال توزیع شدن است.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha