۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
متناسب سازی حقوق کارگران و کارمندان جزو برنامه های دولت است
رئیس جمهور:

متناسب سازی حقوق کارگران و کارمندان جزو برنامه های دولت است

ساری- رئیس جمهور با بیان اینکه متناسب سازی حقوق کارگران و کارمندان جزو برنامه های دولت است، گفت: اعتبارات کشور به اندازه کافی نیست و باید در توزیع آن به سراغ اولویت ها بریم.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به بالابودن پروژه های نیمه کاره در کشور و استان مازندران از پیش بینی صندوق برای قراردادن درآمدهای حاصل از فروش اموال مازاد و حق مالکانه معدن خبر داد و گفت: این درآمدها صرف تکمیل طرح های نیمه کاره می شود.

وی همچنین با اظهار اینکه متناسب سازی حقوق کارگران و کارمندان جزو برنامه های دولت است، گفت: اعتبارات کشور به اندازه کافی نیست و باید در توزیع آن به سراغ اولویت ها بریم.

رئیس جمهور زمینه سازی برای افزایش تجارت خارجی و صادرات کالا از مازندران را لازم دانست و بر لزوم تقویت و توسعه زیرساخت های بندرامیرآباد تاکید کرد و گفت: برای خودکفایی در محصولات اساسی باید اراضی استان ها به زیر کشت این محصولات برود.

وی با اظهار اینکه مازندران را به قطب و دروازه صادرات تبدیل کنیم، رعایت حریم دریا و جنگل را ضروری دانست و خواستار تشکیل کارگروهی برای پایش ساخت و سازهای جنگلی شد و گفت: باید بررسی شود این ساختمان ها چگونه ساخته شده است.

رئیس جمهور با تقدیر از آزادسازی سواحل آن را قدم اول دانست و مدیریت ساحل را امری مهم برشمرد و گفت: سازمان عمران ساحل در شمال باید ایجاد شود.

حجت الاسلام رئیسی راه اندازی قطار سریع السیر را از دیگر برنامه های دولت در شمال بیان کرد و گفت: گردشگری در مناطق شمالی و مازندران نیز باید با حفظ فرهنگ ایرانی و اسلامی توسعه یابد.

وی پسماند را یکی از مشکلات جدی مازندران بیان و برای ساماندهی و مدیریت آن مهلت شش ماه تعیین کرد و با اشاره به مشکلات کارخانه نساجی مازندران از تبدیل برخی سالن ها و سوله های این کارخانه به انبار پیاز و سیب زمینی انتقاد کرد و گفت: مازندران در گذشته با نساجی شناخته می شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha