۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
۵۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع می شود
در هفدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی؛

۵۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع می شود

کرج- در هفدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز برگزار پنج هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز و غرب استان تهران، هفدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مدیران ارشد استانی دستگاه های خدمات رسان در مصلای کرج برگزار شد.

در این مرحله پنج هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای توزیع در مناطق کم برخوردار استان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: در سال جاری بالغ بر ۵۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی و بهداشتی ، ۲۵۵ دستگاه لوازم گرمایشی، شش هزار و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع شده و همچنین تعداد ۶۵ دستگاه کپسول اکسیژن، ۱۹ دستگاه بای پپ و پنج دستگاه ونتیلاتور نیز از سوی اداره کل ستاد در استان البرز و غرب استان تهران، به مراکز علوم پزشکی کرج، شهریار، رباط کریم، شهر قدس و بهارستان اهدا شده است.

ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان در مناطق کم برخودار استان با همکاری و حضور فعال نیروهای جهادی از دیگر اقدامات ستاد در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان بوده است.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha