۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۸۳۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی اشتغالزایی در قزوین پرداخت شد
معاون استاندار قزوین:

۸۳۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی اشتغالزایی در قزوین پرداخت شد

قزوین - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ۸۳۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی اشتغالزایی و رونق تولید در سال گذشته به فعالان اقتصادی و اشتغالزایی در قزوین پرداخت شد.

عیسی قبادی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نام گرفته بود سال خوبی برای واحدهای صنعتی و فعالیت های اشتغالزا در استان قزوین بود و طی این سال بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان از انواع تسهیلات حمایتی، اشتغالزایی و کارآفرینی به فعالین اقتصادی در استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته تنها از محل اعتبارات تسهیلات بهین یاب بیش از ۲۵۴ واحد صنعتی و کشاورزی استان قزوین توانستند بیش از ۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: طی این مدت همچنین ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به ۸۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

قبادی افزود: سال گذشته از محل اعتبار تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ در بخش صنعت بیش از ۱۴۹ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱ واحد صنعتی در استان قزوین توسط بانک های صنعت و معدن، بانک ملی، تجارت، سپه، توسعه تعاون، آینده و پست بانک پرداخت شده است.

وی گفت: این تسهیلات در بخش صنعت با عنوان سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی به واحدهای صنعتی پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: همچنین سال ۹۸ بیش از ۲۷ فعال در حوزه کشاورزی توانستند ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات را از سه بانک کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک دریافت کنند که تلاش شده با کمترین میزان بهره بانکی به کشاورزان ارائه شود.

قبادی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲۸۸ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی استان قزوین توانستند ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اشتغالزایی دریافت کنند.

وی افزود: با تلاش های انجام شده در استان قزوین در سال رونق تولید با تشکیل بیش از ۳۳ جلسه کارگروه اصلی و ۱۰۵ جلسه کارگروه فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توانستیم ۱۳۵ واحد راکد را دوباره به چرخه صنعت بازگردانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: طی این جلسات بیش از ۷۶۸ مصوبه برای رسیدگی به مشکلات ۳۷۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی صادر شده است و تلاش کردیم تا زیرساخت های رونق تولید را در قزوین فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۳٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha