۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
عملیات اجرایی ۸ هزار واحد مسکونی در اراک آغاز می‌شود
وزیر راه و شهرسازی:

عملیات اجرایی ۸ هزار واحد مسکونی در اراک آغاز می‌شود

اراک- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اجرایی هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراک آغاز می‌شود، گفت: هدف این طرح تامین مسکن و سامانه نهضت ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به اراک و در جمع خبرنگاران در بدو ورود با بیان اینکه دولت برنامه جامعی برای تامین مسکن با اولویت کسانی که خانه ندارند، دارد، بیان کرد: در قالب همین طرح ها، امروز عملیات اجرایی هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراک آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن در کشور حداکثر یک سال و نیم زمان نیاز دارد و امیدواریم که مسئولان استانی در روند ساخت مسکن سهمیه استان ها تسریع داشته باشند، ابراز کرد: پیگیری‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان ها برای تکمیل پروژه های مسکن به کارگیری شود.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه از امروز و همزمان با آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن اراک، برنامه ریزی برای گام بعدی نیز انجام می شود، گفت: انتخاب و جانمایی زمین از جمله مهمترین مسائل در تامین مسکن ملی بود که خوشبختانه مسئولان استان مرکزی عملکرد خوبی در این زمینه داشتند.

قاسمی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه یکی از دستورات مهم رئیس جمهور الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار برای تسریع در روند اجرای طرح ها است، افزود: وزارتخانه‌ها باید خود را به این درگاه متصل کنند.

وی ادامه داد وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان، سامانه نهضت ملی مسکن و سامانه‌های حمل و نقل را در درون خود داشت و این به ما فرصت داد تا بتوانیم به خوبی در خصوص الکترونیکی شدن مجوزها عمل کرده و شاهد تسریع در امور باشیم.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha