۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه در وزارت جهاد کشاورزی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه در وزارت جهاد کشاورزی

حجت الاسلام تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا است که از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، طرح رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان اتحادیه مرکزی تعاونی ها و تشکل ها ی مردمی و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه روز یکشنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این نشست ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، اظهار داشت: قرارگاه ملی کمک مومنانه به واقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است که نیمه شعبان به آن اشاره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در ادامه بیان داشت: هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا است که از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تشکیل قرارگاه مواسات و کمک مومنانه، گفت: این پویش‌ها در عین حال که بستر مناسبی برای تحقق نیت‌های خیرخواهانه مردم فراهم کرده، موجب هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تشکل‌ها نیز شده است.

کد خبر: ۱۳٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha