۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
تامین مواد اولیه با نرخ‌های متغیر مهمترین مشکلات تولیدکنندگان است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تامین مواد اولیه با نرخ‌های متغیر مهمترین مشکلات تولیدکنندگان است

اهواز- قائمی، مدیر بازرگانی و فروش شرکت کود وطن سبز شهر خلخال گفت: متأسفانه اکنون بزرگترین مشکل تأمین مواد اولیه با نرخ‌های به شدت متغیر در طول روز است.

سارا قائمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در زمینه کودهای ارگانیک می توانیم به کشورهای منطقه از جمله افغانستان، عراق و پاکستان صادرات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بر روی ۲۰ نوع کود که دارای ثبت کودی هستند و سه محصول به صورت دانش بنیان فعالیت می کنیم، توضیح داد: از آنجا که فعالیت ما در رسته کودهای شیمیایی است فقط در صورتی که ارز دولتی استفاده نکرده باشین می‌توانیم صادرات داشته باشیم.

مدیر بازرگانی و فروش شرکت کود وطن سبز شهر خلخال عنوان کرد: شرکت ما تقریبا هفت سال است که در خلخال آغاز به کار کرده و در زمینه انواع کودهای ماکرو، میکرو و انواع ریزمغذی‌ها تولید دارد.

قائمی با اشاره به مشکلات تولید خاطرنشان کرد: متأسفانه اکنون بزرگترین مشکل تأمین مواد اولیه با نرخ‌های به شدت متغیر در طول روز است.

وی ادامه داد: یک ماده اولیه را در طول روز با چند قیمت باید تهیه کنیم و این فلورانس قیمت در بازار تأثیر منفی بر تولید می‌گذارد و بسیار ما را آزار می‌دهد.

این تولیدکننده با تاکید بر اینکه این مشکل در زمینه تولید مانع بزرگی به شمار می‌رود، گفت: از طرفی نیز با توجه به تحریم‌ها نمی‌توانیم برخی از تکنولوژی‌ها را به کشور وارد کنیم و به دلیل نوسانات ارزی جلوی واردات گرفته شده است.

کد خبر: ۱۳۷٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha