۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
راه اندازی شبکه اجتماعی ترامپ به تعویق افتاد
تازه های فناوری؛

راه اندازی شبکه اجتماعی ترامپ به تعویق افتاد

راه اندازی شبکه اجتماعی Truth Social، متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که قرار بود کار خود را از تاریخ ۲۱ فوریه به صورت رسمی آغاز کند به تعویق افتاد.

به گزارش بازار، در پی مسدود شدن حساب توئیتر دونالد ترامپ وی قول وی برای راه اندازی شبکه اجتماعی مشابه توئیتر و ارتباط وی با هوادارانش از این طریق، شبکه اجتماعی اختصاصی وی به نام Truth Social که قرار بود در تاریخ ۲۱ فوریه به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گیرد، با تاخیر بر روی اپ استور منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نیویورک تایمز، این شبکه اجتماعی که شباهت بسیار زیادی به توئیتر دارد از سوی گروه رسانه و تکنولوژی ترامپ به بازار عرضه خواهد شد.

اما در خصوص چرایی تاخیر در راه اندازی این شبکه اجتماعی جدید، گفته میشود برخی نقایص فنی منجر به بروز این رخداد شده است.

با اینحال، به گفته مدیران Truth Social، نسخه آزمایشی این پلتفرم در حال حاضر توسط ۵۰۰ کاربر مورد استفاده قرار دارد. اما خبرگزاری رویترز، آغاز تحقیقات کمیسیون مبادله و امنیت آمریکا در خصوص نحوه فعالیت این شبکه اجتماعی را دلیل اصلی این تاخیر اعلام کرده است.

شخص دونالد ترامپ نیز یکی از کاربران نسخه آزمایشی Truth Socialبوده و در نخستین پیام منتشر شده خود در این شبکه نوشته است: آماده باشید! رئیس جمهور محبوب شما به زودی با شما دیدار خواهد کرد!

هنوز مشخص نیست که آیا اکانت منتشر کننده این پیام متعلق به شخص ترامپ بوده یا خیر. این اکانت در حال حاضر، ۳۱۷ فالوور داشته که از اواخر روز چهارشنبه و با آغاز به کار آزمایشی این شبکه، حساب کاربری ترامپ را فالو کرده اند.

شرکت رسانه و تکنولوژی ترامپ هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه کامل و اصلی این شبکه اجتماعی اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا اپلیکیشن این شبکه جدید اجتماعی به جز سیستم iOS بر روی سیستم عامل های دیگر نیز قابل نصب خواهد بود یا خیر.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha