۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
تولیدات کشاورزی مازندران روانه ۱۲ کشور می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

تولیدات کشاورزی مازندران روانه ۱۲ کشور می‌شود

ساری- شهیدی فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تولید ۷.۵ میلیون تن محصول در استان گفت: تولیدات استان روانه ۱۲ کشور جهان می‌شود.

عزیزاله شهیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات تولیدی استان به ۱۲ کشور جهان صادر می شود، اظهار داشت: سالانه بیش از ۷.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می شود.

وی با عنوان اینکه ریل گذاری خوبی در حوزه صنایع مرتبط کشاورزی در استان صورت گرفته است، افزود: روزانه ۲۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی نیز به دیگر مناطق کشور ارسال می شود.

وی با اظهار اینکه از نظر ذخیره سازی محصولات استراتژیک نیز وضعیت خوبی داریم، گفت: در حوزه صنعت مرغ رکورد جوجه ریزی در استان شکست و میزان آن از ۱۴ میلیون قطعه فراتر رفته است.

شهیدی یادآور شد: بررسی اطلاعات بخش کشاورزی استان طی ۴۰ سال گذشته نشان می دهد که سرمایه گذاری خوبی در این صنعت صورت گرفته و کشاورزی استان اقتصادی و صادرات محور شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: همزمان با شروع برنامه جدید توسعه و در سال جدید تلاش داریم تا ۱۰ درصد به تولیدات حوزه کشاورزی در استان افزوده شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha