۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
اختلافی با صندوق بازنشستگی نفت نداریم| ارتباطمان با آقای خجسته مهر فقط کاری است
مدیر شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران در پاسخ به بازار:

اختلافی با صندوق بازنشستگی نفت نداریم| ارتباطمان با آقای خجسته مهر فقط کاری است

شاه میرزایی مدیرشرکت صنایع پتروشیمی ایران گفت: هیچ اختلافی بین شرکت صنایع پتروشیمی و صندوق بازنشستگی نفت در مورد کارهای اساسی و کلان مربوط به اداره مجتمع های پتروشیمی وجود ندارد.

بازار؛ گروه آب و انرژی: مرتضی شاه میرزایی مدیرشرکت صنایع پتروشیمی ایران در پاسخ به بازار درباره اختلاف بین npcصندوق بازنشستگی نفت در حوزه مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: هیچ اختلافی بین شرکت صنایع پتروشیمی و صندوق بازنشستگی نفت در مورد کارهای اساسی، توسعه زنجیره ارزش و امور مربوط به اداره مجتمع های پتروشیمی وجود ندارد. هلدینگ ها کارهای خودشان را انجام می دهند وشرکت صنایع ملی پتروشیمی به عنوان شرکت مادر تخصصی اجازه دخالت در اختیارات و وظایف هلدینگ ها را ندارد.

او همچنین گفت: آقای بیات از سرمایه های صنعت نفت است که در صندوق بازنشستگی ایفای تعهدات می کند و هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد.

او همچنین درباره حمایت از آقای خجسته مهر بعد از رسوایی های مالی او، گفت: اظهار نظر در اینباره در حیطه وظایف و اختیارات من نبوده و نیازی به این کار نیست. ضمن اینکه ارتباط ما با با تمامی شرکت های زیر مجموعه نفت اعم از نفت گاز و پخش و پالایش که اتفاقا ارتباط تنگاتنگی هم هست، تنها یک ارتباط کاری است.

کد خبر: ۱۳۴٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha