۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
  یک گام دیگر تا قله ۶۰۰ هزار واحدی !/ رشد ۱۳۷۱۱ واحدی شاخص کل
گزارش لحظه ای بورس/۲۰ فروردین ۹۹؛

یک گام دیگر تا قله ۶۰۰ هزار واحدی !/ رشد ۱۳۷۱۱ واحدی شاخص کل

شاخص کل اکنون با فتح ابر کانال ۶۰۰ هزار واحد فاصله چندانی نداشته و تنها سه هزار واحد کافی است تا به موقعیت جدید خود برسد.

وحید بلالی؛ خبرگزاری بازار_ شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۱۳۷۱۱ واحدی توانست در کانال ۵۹۷۰۹۴ واحدی قرار بگیرد، شاخص کل اکنون با فتح ابر کانال ۶۰۰ هزار واحد فاصله چندانی نداشته و تنها سه هزار واحد کافی است تا به موقعیت جدید خود برسد، شاخص کل امروز رشد ۲.۳۵ درصدی را انجام داده و شاخص قیمت هم وزن نیز رشد ۲.۱۵ درصدی را به خود دیده است، شاخص آزاد شناور نیز رشد ۱.۹۴ درصدی را تجربه کرده است و شاخص بازار اول رشد ۲.۳۵ و شاخص بازار دوم نیز رشد ۲.۳۵ درصدی را انجام داده است.

نمادهای فولاد، فارس، فملی، پارس، کگل، ومعادن، وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بر جای گذاشته و نمادهای وتجارت، وبملت، ونوین، فاراک، شپنا، فولاد و حکشتی نیز پربیننده های بورسی بودند. ارزش بازار بورس به عدد ۲۱,۸۱۳,۸۰۴.۰۸۰  میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات ۱.۱۱۱.۰۲۴ بود، ارزش معاملات ۵۸,۷۹۳.۵۳۱  میلیون ریال بوده و حجم معاملات در بورس تهران به عدد ۶.۷۴۹  میلیون رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲.۳۲ درصدی مواجه شد، نمادهای شگویا، زاگرس، هرمز، میدکو، ذوب، مادیرا و مارون بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای ذوب، دماوند، چکاپا، سمگا، دی، کرمان، زبینا و داوه از پربیننده های فرابورسی بودند. ارزش بازار اول و دوم فرابورس به عدد ۴,۶۸۷,۴۹۲.۸۷۷ میلیون ریال رسیده و تعداد معاملات فرابورسی ۶۸۷,۹۸۵ بوده و ارزش معاملات فرابورس ۴۸,۱۶۵.۷۵۵ میلیون ریال بود، حجم معاملات در فرابورس نیز عدد ۵.۲۲۳ میلیون بود.

در بخش شاخص های دیگر، شاخص صنعت رشد ۲.۵۲، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ رشد ۲.۸۳ و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر رشد ۲.۵۷ درصدی را تجربه کرد، در پایان معاملات امروز ۲۴۴ نماد بورسی مثبت بوده و ۷۶ نماد منفی و ۳ نماد نیز بدون تغییر ماندند، در فرابورس نیز ۲۱۶ نماد مثبت، ۷۷ نماد منفی و ۸ نماد بدون تغییر ماندند.

بازار امروز به شدت مثبت بوده و ۳۵۱ نماد در بورس و فرابورس در محدوده صف خرید قرار داشتند، ارزش صف خرید به ۴۶۰۰ میلیارد تومان رسیده که از این میان ۷۱۲ میلیارد تومان صف خرید در بازار پایه، ۱۲۰۰ میلیارد تومان در بازار اصلی فرابورس و ۲۶۰۰ میلیارد تومان در بازار بورس بود.گروه چرم و گروه سیمان بیشترین محدوده صف خرید را تجربه کرده و پس از آن گروه مخابرات، خودرویی، بانکی، سرمایه گذاری، فلزات اساسی و مواد شیمایی قرار داشتند.

کد خبر: ۱۳٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha