۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

با توجه به افزایش استفاده مردم از وب سایت ها، هر روز بر تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اضافه می شود.

به گزارش بازار، با توجه به افزایش استفاده مردم از وب سایت ها، هر روز بر تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اضافه می شود. اما آیا تمامی این شرکت ها توانایی طراحی وب سایت حرفه ای و بر طرف کردن نیاز شما را دارند؟ بهترین شرکت های طراحی سایت کدامند؟ امروز رقابت در کسب و کارهای اینترنتی بسیار فشرده شده است. بنابراین علاوه بر نوع محصول و یا تعرفه خدمات، کیفیت طراحی و گرافیک وب سایت نیز در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل لازم است در زمان طراحی سایت، از شرکتی کمک بگیرید که تجربه و تخصص لازم را داشته باشد.

معیارهای بهترین شرکت طراحی سایت:

  1. ارائه نمونه کارهای جذاب و با کیفیت
  2. میزان رضایت مشتریان قبلی
  3. توانایی طراحی حرفه ای و کاربر پسند
  4. مشاوره و پشتیبانی قوی و تخصصی
  5. طراحی بهینه برای مبنای موبایل
  6. تیم کدنویسی حرفه ا و خلاق
  7. هزینه های معقول و منطقی برای طراحی سایت

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

  1. شرکت وب پویا

    بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

    شرکت وب پویا فعالیت خود را در حوزه تخصصی وب از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. اوب پویا با ارائه بیش از ۲۸۰۰ نمونه کار موفق و معروف، توانسته است رضایت کاربران زیادی را جلب کند.

    وب پویا علاوه بر فروشگاه ساز حرفه ای خود، در زمینه خدمات طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، تخفیف گروهی و … نیز فعالیت دارد. از خدمات دیگر این شرکت می توان به سئو و بهینه سازی تخصصی سایت، تولید محتوا و دیتا اینتری برای فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد.

    مزایای مجموعه وب پویا

    • پشتیبانی حرفه ای و ۲۴ ساعته
    • ارائه مشاوره رایگان و تخصصی
    • قیمت های رقابتی و امکانات فوق العاده
    • کدنویسی بهینه و استاندارد

  2. شرکت وبسیما

    یکی دیگر از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران، شرکت وب سیما است. مجموعه وبسیما در سال های ۹۵ و ۹۶ جایزه بهترین شرکت طراحی سایت را از جشنواره وب و موبایل دریافت کرد. از جمله نمونه کارهای موفق این مجموعه می توان به طراحی سایت فروشگاه رفاه و هایپرمی اشاره کرد.

    مزایا شرکت وب سیما

    • پشتیبانی مناسب
    • مشاوره حرفه ای
    • کدنویسی بهینه و استاندارد

    یکی از معایب این تیم قیمت های طراحی سایت نسبتا بالا و استفاده از قالب های آماده است.

  3. گروه وب ۲۴

    شرکت وب ۲۴ نیز یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است. از نمونه کارهای موفق این مجموعه می توان به طراحی سایت فامکو و آژانس گردشگری آمیتیس اشاره کرد.

    مزایای گروه وب ۲۴

    • طراحی سایت ریسپانسیو
    • خلاقیت و نوآوری در طراحی سایت
    • ارائه مشاوره تخصصی و حرفه ای
  4. شرکت آی وحید

    شرکت آی وحید با ارائه نمونه کارهای موفقی همچون آهن آنلاین و پی سی پلاس، توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر این، آی وحید خدمات دیگری را نظیر سئو و بهینه سازی و طراحی اپلیکیشن عرضه می کند.

    مزایای شرکت آی وحید

    • پشتیبانی حرفه ای
    • طراحی ریسپانسیو
    • کد های بهینه شده و استاندارد
  5. شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین

    مجموعه نوین که به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند، توانسته جایگاه خوبی را در میان طراحان سایت نیز کسب کند. از نمونه کارهای موفق شرکت نوین می توان به طراحی سایت چاپ آقا و ژیکال اشاره کرد.

    مزایای مجموعه نوین

    • مشاوره تبلیغاتی حرفه ای
    • پشتیبانی مناسب
    • طراحی خلاقانه
  6. شرکت همیار توسعه

    شرکت طراحی سایت همیار توسعه در سال های ۹۶ و ۹۷ نامزد دریافت جایزه از جشنواره وب و موبایل شد. از نمونه کارهای موفق این مجموعه می توان به طراحی سایت صنایع چرم روما و بامیکا اشاره کرد. این شرکت علاوه بر طراحی اختصاصی، انواع وب سایت را با وردپرس نیز طراحی می کند.

    مزایای مجموعه همیار توسعه

    • پشتیبانی مطلوب
    • ارائه مشاوره حرفه ای
    • نمونه کارهای موفق

اما چه مواردی معیار برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت است و چگونه یک شرکت طراحی سایت را ارزیابی کنیم تا به بهترین انتخاب برسیم؟

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

ارائه نمونه کارهای جذاب و با کیفیت

مشاهده نمونه کارهای مختلف شرکت طراحی سایت، این امکان را به شما می دهد تا به مهارت و تخصص شرکت پی ببرید. اگر شرکت طراحی سایتی در حوزه های مختلف نمونه کار نداشته باشد، ممکن است نتواند وب سایت مناسبی را برای شما طراحی کند.

در زمان مشاهده نمونه کارهای شرکت طراحی سایت، تنها به دیدن وب سایت اکتفا نکنید. با صاحب سایت تماس گرفته و از کیفیت خدمات شرکت اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات نمونه کار ارائه شده از همه جهت کیفیت بالایی دارد؛ اما نیازها و اهداف مشتری را برآورده نکرده است. به همین دلیل مطمئن شوید که شرکت طراحی سایت دقیقا وب سایتی را به شما تحویل می دهد که سفارش داده اید.

میزان رضایت مشتریان قبلی

همانطور که گفته شد، بهتر است با صاحبان وب سایت ها تماس گرفته و از کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت اطمینان حاصل کنید. برای این کار به نظر یک مشتری اکتفا نکنید؛ چرا که ممکن است آن مشتری به دلایلی واقعیت را به شما نگوید. برای اطمینان از کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت، می توانید از سوالات زیر استفاده کنید:

  • آیا از پشتیبانی شرکت راضی هستید؟
  • آیا پروژه در زمان مشخص شده به شما تحویل داده شد؟
  • آیا وب سایت شما دقیقا می تواند نیازهای کسب و کارتان را برطرف کند؟
  • آیا در طی انجام پروژه، هزینه دیگری نیز از شما گرفته شد؟

توانایی طراحی حرفه ای و کاربر پسند سایت

وب سایت شما معرف برند، محصولات و خدمات شما است. در نتیجه کیفیت وب سایت طراحی شده در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر طراحی زیبا و جذاب، سرعت بالا، بهینه بودن وب سایت برای تمامی موتورهای جستجو و … نیز اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این ها، روز به روز به تعداد بازدید کنندگان سایت شما اضافه شده و قطعا کسب و کارتان گسترده تر خواهد شد. به همین دلیل وب سایت قبلی پاسخگوی نیازهایتان نخواهد بود. در این زمان باید تغییراتی در سایت اعمال شده و به امکانات آن اضافه شود.

طراحی بهینه برای موبایل و سایر نمایشگرها

طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو یکی از مهم ترین اصول سئو سایت است؛ چرا که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد کاربران اینترنت، از طریق تلفن های همراه وب سایت مورد نظر خود را مشاهده می کنند.

به همین دلیل نمایش صحیح وب سایت در نمایشگرهای مختلف به ویژه موبایل، می تواند در بهبود تجربه کاربری و جلب رضایت کاربران موثر باشد. اگر می خواهید وب سایتتان رتبه مناسبی در گوگل داشته و در زمان سریعتری رشد کند، حتما به این نکته توجه کنید. نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را با سیستم های مختلف بررسی کنید تا از واکنش گرایی آنها مطمئن شوید.

طراحی اختصاصی یا استفاده از سیستم مدیریت محتوا

طراحی اختصاصی یک وب سایت به معنای کدنویسی از پایه است؛ وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند اصولا به سبب قدرت CMS، سرعت و امنیت بالایی دارند که برای کسب و کارهای بزرگ بسیار مناسب هستند.

از طرفی گسترش سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس، کار را برای وبمستران و کاربران راحت کرده است؛ چرا که دقیقا یک وب سایت با امکانات و ویژگی های طراحی اختصاصی اما در زمان سریعتر و با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، باید این قابلیت را داشته باشد که به هر دو روش طراحی های خود را انجام دهد. همچنین بتواند با توجه به نیاز، بودجه و نوع کسب و کار شما، بهترین روش را به شما پیشنهاد بدهد.

کیفیت پشتیبانی شرکت طراحی سایت

پس از آنکه وب سایتتان را تحویل گرفتید، ممکن است در زمان استفاده از آن دچار مشکل شده و یا سوالاتی را داشته باشید. حل این مشکلات و پاسخگویی به سوالات شما به عهده پشتیبانی شرکت طراحی سایت می باشد. برای اطمینان پیدا کردن از کیفیت پشتیبانی شرکت، با مشتریان آن تماس بگیرید.

از آنها بپرسید که آیا از کیفیت پشتیبانی راضی هستند یا خیر؟ در صورت بروز مشکل برای سایت، چقدر طول می کشد تا مشکل سایت برطرف شود؟ در صورتی که بخواهید امکاناتی را به سایت اضافه کنید، این کار چقدر زمان میبرد؟ هزینه پشتیبانی سایت چقدر است و پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته می باشد یا خیر؟

هزینه های طراحی سایت

قیمت بالای خدمات برخی از شرکت های طراحی سایت به معنی حرفه ای بودن آنها نیست؛ همچنین به قیمت های بسیار پایین و دور از ذهن هم اعتماد نکنید. برای مطمئن شدن از قیمت شرکت طراحی سایت، شرکت های دیگر را نیز بررسی کنید. علاوه بر این با توجه به نیاز و امکاناتی که مد نظر دارید، هزینه را بسنجید. گاهی شما فقط یک وب سایت شرکتی ساده می خواهید؛ طبیعتا هزینه طراحی سایت شرکتی ساده بسیار کمتر از طراحی فروشگاه اینترنتی خواهد بود. در نهایت قیمت طراحی سایت را معیاری برای خوب یا بد بودن سایت ندانید؛ نمونه کارها و امکانات وب سایت ها را مشاهده کنید و از تناسب میان قیمت و کیفیت مطمئن شوید.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha