۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
موستانگ با تغییرات فراوان در بازار
تصاویر جاسوسی اسطوره فورد منتشر شد

موستانگ با تغییرات فراوان در بازار

نسل هفتم فورد موستانگ احتمالا با تغییر پلت فرم، طراحی و قوای فنی در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ راهی بازارهای جهانی شود، فورد تاکنون مشخصات فنی و قیمت این خودرو را اعلام نکرده است.

بازار؛ گروه خودرو: در ماه های گذشته شنیده ها حاکی از تولید نسل هفتم فورد موستانگ بود. گاهی نیز فورد سیستم های را تست می کرد که خبر احتمال نسل هفتم را افزایش می داد، اما هیچ خبری در خصوص طراحی بدنه و یا ظاهر آن منتشر نشده بود.

به تازگی تصاویری از تست یک محصول جدید فورد با استتار فراوان در خیابان ها و جاده ها، توسط عکاسان منتشر شده است. آنطور که از تصاویر مشهود هست فورد بیشترین تلاش خود را کرده که ظاهر خودرو را با استتارهای فراوان مخفی کند، ابعاد و اندازه خودرو گویا آن است که این محصول مشابه جی تی ۵۰۰ است. در تصاویر نکته بسیار مهمی وجود دارد، جلوپنجره خودرو شباهت فراوان به محصولات ب ام پیدا کرده است. چراغ های جلو خودرو باریک تر از نسل گذشته شده است، کاپوت خودرو و زوایایی بدنه نیز بسیار با قوس تیز پیدا کرده است.

استتارهای عقب خودرو گویا آن است که نمای عقب خودرو حالت کوپه بیشتری به خود گرفته و شیب شیشه و زوایایی ستون نیز تندتر شده است. در چراغ های عقب طرح عمودی سه ستون رعایت شده اما ابعاد و کلاس آن کاملا مشهود نیست. آنطور که به نظر می رسد فورد موستانگ در این نسل با تغییر پلت فرم نیز همراه بوده است، احتمالا وزن بدنه خودرو به لطف تکنولوژی آلیاژی با تغییرات عدیده همراه بوده است.

تاکنون مشخصات فنی از موستانگ منتشر نشده است، شایعات مبنی بر آن است که نسل بعدی این خودرو با پیشرانه قوی تر و مجهز به پلت فرم هیبریدی چهارچرخ متحرک راهی بازار خواهد شد. هرچند که احتمال عرضه خودرو تمام الکتریکی برای این نسل نیز وجود دارد، اما نسل هفتم و هشتم موستانگ از پیشرانه های هشت سیلندر خداحافطی می کنند، یا همچنان از آن ها در کنار فناوری هیبریدی استفاده خواهد شد.

فورد تاکنون زمان دقیق رونمایی این محصول را بیان نکرده است، اما به نظر می رسد که نسل هفتم موستانگ در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ راهی بازارهای جهانی شود. این نسل می تواند رقابت سایر خودروسازان در کلاس کوپه را بسیار سخت تر از گذشته کند.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha