۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
خداحافظی غیر منتظره سلیمانی از سایپا| تیموری مدیر جدید نارنجی پوشان جاده مخصوص
اجبار به ترک خدمت یا خداحافظی؟

خداحافظی غیر منتظره سلیمانی از سایپا| تیموری مدیر جدید نارنجی پوشان جاده مخصوص

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به صورت غیر منتظره و با انتشار نامه‌ای عصر امروز از سمت خود کناره گیری کرد.

بازار؛ گروه خودرو: سیدجواد سلیمانی، مدیر عامل سایپا عصر امروز از گروه‌ خودرو سازی سایپا خداحافظی کرد.

گفتنی است چندی بعد از ترک سلیمانی از این شرکت خودروسازی، حمیدرضا رستگار، عضو هیات مدیره این شرکت نیز استعفای خود را اعلام و به دنبال مدیرعامل محل خدمت خود را ترک کرده است.

به دنبال پیگیری خبرنگار بازار اکنون جلساتی در سازمان صنایع گسترش(ایدرو) برای انتخاب مدیرعامل جدید درحال برگزاری است.

براساس اخبار موثق فردا ۲۳ دی ماه برنامه معارفه محمدعلی تیموری به عنوان سکان دار جدید گروه خودروسازی سایپا با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که مدیرعامل جدید سایپا پیش تر به عنوان عضو هیات مدیره شرکت خدمات فنی سایپا دیزل(رنا) فعالیت داشته است. همچنین در کارنامه وی سابقه معاونت شرکت مگا موتور نیز وجود دارد.

با توجه به تغییرات مدیریتی ناگهانی این شرکت و میراث سلیمانی با چندین هزار دستگاه خودرو ناقص و دپو شده در پارکینگ‌ های این خودرو سازی باید دید مدیریت جدید چگونه می تواند از پس این بحران بر بیاید؟

البته همان طور که واضح است، وجود ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازان فقط محدود به گروه خودروسازی سایپا نیست و بخش قابل توجه آن متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است.

بنابراین باید دید چه زمانی وزیر صمت نسبت به تغییر فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل آبی پوش جاده مخصوص اقدام و ساختار زیان ده این خودروسازی را تغییر خواهد داد؟

کد خبر: ۱۲۹٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha