۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
 تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت به دامداران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌ شود
مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت به دامداران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌ شود

یاسوج- مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای رفع مشکلات دامداران، تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت به دامداران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌ شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، بهنام فرح‌ بخش ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: بانک کشاورزی برای تسهیل در ارائه خدمات و رفع نیاز دامداران استان در تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز آن‌ها با معرفی کتبی دامداران متقاضی از سوی سازمان جهاد کشاورزی معرفی می شوند.

وی بیان داشت: بخش سقف تسهیلات پرداختی هر راس دام سبک و دام سنگین به ترتیب ۳۰۰ هزار تومان و ۷۰۰ هزار تومان و همچنین سقف پرداختی دامدار کارت، ۵۰۰ میلیون ریال است.

فرح بخش افزود: افرادی که دامدار کارت دارند می‌توانند با مراجعه به شعب اصلی بانک کشاورزی تسهیلات با سود ۱۱ درصد در قالب عقد فروش اقساطی به مدت حداکثر یک سال دریافت کنند.

وی اظهار داشت: این بانک تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۰ برای حمایت از بخش کشاورزی در استان پنج هزار و ۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ چهار هزار و ۴۸۸میلیارد ریال پرداخت کرده که بیش از ۹۰ درصد این تسهیلات به بخش کشاورزی و فعالیت‌های وابسته به آن پرداخت شده است.

فرح بخش افزود: حمایت از طرح‌های توسعه کشت گلخانه‌ای به عنوان یکی از راه‌های حمایت از تولید در بخش کشاورزی است و از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه (صندوق توسعه ملی) ۶۳۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشت گلخانه‌ای، صنایع تبدیلی و تکمیلی، کشت گیاهان دارویی، دامداری و سایر بخش‌های کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha