۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
تشک بادی و بین بگ

تشک بادی و بین بگ

تشک‌های بادی جزء مدرن‌ترین و کارآمدترین تشک‌ها و کالاهای خواب می‌باشند.

به گزارش بازار، تشک‌های بادی جزء مدرن‌ترین و کارآمدترین تشک‌ها و کالاهای خواب می‌باشند. این محصولات با داشتن ویژگی‌هایی همچون سبک بودن، داشتن قابلیت جابه‌جایی و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. امروزه تشک‌های بادی در طرح‌ها و انواع گوناگونی همچون تشک بادی طبی، تشک بادی مسافرتی، تشک بادی بر روی آب و...، با توجه به نیاز مشتری تولید می‌شوند و به صورت کاملا کاربردی در منزل، محیط کار، استخر، ساحل، مسافرت، داخل خودرو و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین مدل‌های تشک بادی به صورت تک نفره، دونفره و مخصوص صندلی عقب هر نمونه خودرویی در بازار عرضه می‌گردند. تشک‌های بادی که از ضخامت کمتری نسبت به تشک‌های فلزی دارند و همچنین داشتن وزن کم، فضای کمتری را اشغال می‌کنند جایگزین مناسبی برای تشک‌های پشمی و فنری در فضاهای کوچک به شمار می‌روند. همچنین با توجه به جنس رویه آن‌ها اکثر تشک‌های بادی دارای ویژگی ضد تعرق هستند و بستری مناسب را برای استراحت مهیا می‌کنند. رویه نرم و لطیف آن‌ها و قابلیت کششی زیاد تشک‌های بادی حالت فنری به آن‌ها میدهد و کاملا برای کسانی که به دنبال بستری نرم و راحت هستند، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند. البته لازم به ذکر است، جنس تشک بادی و رویه آن، با اینکه ضخیم و محکم است اما بایستی در مراقبت از آن کوشا بود تا مبادا سوراخ یا پاره شود. از دیگر ویژگی‌های تشک‌های بادی می‌توان به ضد آب بودن آن‌ها نیز اشاره نمود که برخی از آن‌ها نیز با توجه به قرار گرفتن بر روی آب و در استخر یا مراکز آبی طبیعی تولید می‌شوند و شرایط مناسبی برای آفتاب گرفتن در ساحل را فراهم می‌آورند. علاوه بر این، اگر شما به دنبال محیط مناسبی برای استراحت در محل کار خود هستید می‌توانید از تشک‌های بادی تاشو استفاده کنید. تشک بادی با داشتن یک پمپ همراه و رویه‌ای محکم، قابل حمل می‌باشد و علاوه بر مسافرت، به شما کمک می‌کند تا بستری مناسب جهت استراحت میهمانانتان برای آن‌ها فراهم آوردید. لازم به ذکر است که اگر با خودروی شخصی خود زیاد سفر می‌کنید و به دنبال جایگاه مناسبی برای راحتی فرزندان در ماشین می‌باشید، تشک‌های بادی مخصوص صندلی عقب خودرو فضایی امن و آسوده را به شما هدیه می‌دهند.

بین بگ شنی

یکی از جایگاه‌های استراحت در منزل، بین بگ شنی است که با عنوان هپی‌ چیر یا مبل شادی نیز شناخته می‌شوند. از این مبل‌های راحتی معمولا به منظور ریلکس کردن، استراحت کردن و لم دادن در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که با توجه به ساختار، روکش و جنسی که دارند، به راحتی فرم می‌گیرند و در صورت قرار گرفتن بدن بر روی آن‌ها، به فرم آن شکل می‌گیرند و با پر کردن تمامی فضا بر زیر آن، احساس راحتی و لذتی وصف‌ناپذیر را به شخص استفاده کننده هدیه می‌دهند. هپی چیرها انواع گوناگونی دارند که درقالب بین بگ‌های تک نفره، دونفره و سه نفره وجود دارند و در مدل‌ و طرح‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. بین بگ‌های شنی با ساختاری از جنس یونولیت شکل گرفته‌اند اما به دلیل این که بین بگ‌ها از دانه‌های یونولیت پر شده‌اند و شباهت بسیاری به دانه‌های شن دارند، به بین بگ‌های شنی معروف هستند. همچنین بدنه بین بگ‌ها، از جنس پارچه‌های پلی‌استری، چرم، پارچه‌های ترک، روکش‌های نانو و... می‌باشند که تماما ضد تعریق بوده و استفاده طولانی و چندین ساعتی را از بین بگ‌ها ممکن می‌سازند. پس اگر به دنبال جایگاهی نرم و راحت برای دیدن سریال‌های محبوب خود از تلویزیون هستید و یا برای کتاب خواندن به جایی با فراغت بال نیاز دارید، بین بگ‌های شنی بهترین گزینه برای استراحت بدن شما هستند. از دیگر ویژگی‌های برجسته بین بگ‌ها که اکثر آن‌ها را شامل می‌شود، ضد آب بودن آن‌ها است که موجب می‌شود دیگر نگرانی نفوذ آب و دیگر نوشیدنی‌ها به بافت آن‌ها را نداشته باشید و همچنین قابلیت پاکسازی روکش آن‌ها سبب می‌شود به راحتی بین بگ‌های خود را از آلودگی تمیز کنید. لازم به ذکر است برخی از نمونه‌های بین بگ‌های شنی، علاوه بر ضد آب بودن، بر روی آب نیز قرار می‌گیرند و مناسب استخر، دریاچه‌های تفریحی و ... نیز می‌شوند. همچنین بین بگ‌ها به دلیل وجود وزن کمی که نسبت به سایر مبل‌های راحتی دارند از محبوبیت بیشتری در بین آن‌ها برخوردار هستند. وزن این مبل‌های شنی حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم می‌باشد که شرایط جابه‌جایی آن‌ها را از طریق خودروی شخصی فراهم آورده است و آن را به مبلی سیار برای استفاده در مسافرت و پیکنیک‌های خانوادگی تبدیل ساخته است.

تشک بادی و بین بگ

چادر کمپینگ

چادر کمپینگ یا چادر مسافرتی از مهم‌ترین وسایل و تجهیزات یک سفر به شمار می‌رود. در واقع اگر به دنبال محلی برای اسکان در سفرهای خود هستید که احساس امنیت و آرامش شما را تامین کند، می‌توانید از چادرهای کمپینگ استفاده کنید. به صورت کلی فراهم آوردن محل اقامت در سفر و حمل آن بسیار ضروری می‌باشد و نوع و جنس آن، ضامن راحتی و سلامت شما به شمار می‌رود. مخصوصا در سفرهایی که به منظور کوهنوردی، طبیعت‌گردی و یا خانوادگی انجام می‌شوند، نوع چادر و اندازه‌ی آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همچنین خصوصیت‌هایی همچون وزن چادرهای کمپینگ، حداقل زمان برای نصب آن‌ها بسیار مهم می‌باشد. در واقع فراهم آوردن یک چادر کمپینگ مناسب، با هدف محافظت افراد ساکن در چادر کمپینگ در برابر طوفان، باران، سرما، حیوانات و ... انجام می‌گیرد و با حفظ رطوبت و گرما در داخل چادر، محیطی امن و راحت را برای آسایش شما در سفر فراهم می‌آورد. در مجموع چادرهای کمپینگ، به دو دسته معمولی و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند و در انواع مختلف با توجه به نوع سفر و مقصد آن در قالب های تک نفره، دو نفره و چند نفره تولید می‌گردند. انواع چادرهای کمپینگ به صورت عصایی، اتوماتیک و فنری وجود داشته که خصوصیت‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. به طور کلی ویژگی‌های چادرهای کمپینگ با توجه به نوع آن، متفاوت است. برای مثال چادرهای کمپینگ حرفه‌ای که برای کوهنوردی و در ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند، از ویژگی‌هایی همچون روکشی محکم که در برابر سرما، باد و باران مقاوم است و رطوبت را داخل خود نگه می‌دارد، برخوردار هستند و یا چادرهایی که برای سفرهای خانوادگی انتخاب می‌شوند، ظرفیت بیشتری دارند.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha