۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
 سفر رئیس جمهور به روسیه در روزهای آغازین سال جدید میلادی
سفیر ایران در مسکو خبر داد

سفر رئیس جمهور به روسیه در روزهای آغازین سال جدید میلادی

سفیر ایران در مسکو با اشاره به سفر رئیسی به فدراسیون روسیه و دیدار با پوتین در روزهای آغازین سال جدید میلادی، این سفر را نقطه عطفی برای گسترش روابط ایران و روسیه در زمینه های مختلف خواند.

به گزارش بازار، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در پیامی ویدئویی به مناسبت سال جدید میلادی ۲۰۲۲، زادروز حضرت عیسی مسیح (ع) را به مسیحیان جهان، مسیحیان فدراسیون روسیه و هموطنان مسیحی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۲۲ سالی سراسر شادی، رفاه، صلح و امنیت توأم با عدالت برای همه بشریت باشد.

وی افزود: سال جدید میلادی را در حالی آغاز می کنیم که روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حال ارتقا است و ان شاءالله در آغازین روزهای سال جدید سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به مسکو و دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه انجام می شود.

کاظم جلالی خاطرنشان کرد: این سفر می تواند نقطه عطفی برای روابط دو کشور و گسترش روابط در زمینه های مختلف باشد و من برای ملت عزیز خودم در ایران اسلامی و ملت بزرگ روسیه آرزوی سلامتی و سعادت و خوبی در سال میلادی جدید را دارم و از خداوند همه خیرها را بشریت و به ویژه این دو ملت و گسترش روابط ایران و روسیه خواستارم.

کد خبر: ۱۲۶٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha