۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
آرون گروپس چیست؟

آرون گروپس چیست؟

آرون گروپس شرکت سرمایه گذاری مالی با مسئولیت محدود است. آرون گروپس فعالیت خوبی در زمینه بروکری فارکس دارد. آرون گروپس شرکتی ایرانی نیست و به صورت بین المللی فعالیت می کند.

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: آرون گروپس شرکت سرمایه گذاری مالی با مسئولیت محدود است. آرون گروپس فعالیت خوبی در زمینه بروکری فارکس دارد. آرون گروپس شرکتی ایرانی نیست و به صورت بین المللی فعالیت می کند. مانند اغلب بروکرهای فارکس درگیر مسائل حقوقی و شکایت بوده و آن ها را پشت سر گذاشته است.سایت رسمی آرون گروپس از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند. با بررسی سایت های فارسی، هجمه و نقد در محدوده ای از زمان به آن زیاد است. این وضعیت در سایت های غیر فارسی وجود ندارد. ذکر این نکته در مورد آرون گروپس برای مثال خوب است. توجه به اخبار در بازار سرمایه مهم است؛ اما تشخیص اخبار زرد و شایعات از اطلاعات صحیح زیاد سخت نیست. سرمایه گذار به اخبار و تحلیل های خود تکیه می کند و از اطلاعات و کندوکاو خلاصه شده و مفید دیگران به اندازه لازم بهره می برد. فارکس محلی برای وایت پیپر هاست و وقت و فرصتی برای داستان سرایی نیست.

آیا آرون گروپس رگوله است؟

بله و به عنوان هلدینگ سرمایه گذاری مالی ثبت شده و از ابتدا، طلا را برای معاملات انتخاب کرده است. رگوله هم ریگوله FSC را دارد.  مثل بروکر آلپاری در سنت وینسنت به ثبت رسیده است.

نقاط قوت آرون گروپس چیست؟

با پشتوانه معاملاتی در طلا (سرمایه ای سنتی و سریع نقدشونده) کار خود را شروع و گسترش داده است. با دو تامین کننده سرمایه معتبر نیز همکاری و قرارداد دارد. (ال مکس و تی بروکر) این نوع قرارداد های مشترک  به نوعی بیمه برای بروکر ها به حساب می آید. اضافه کردن نماد های تومانی(ریالی) ایران را نیز می توان نقطه قوت تکنیکال این بروکر دانست. دارای دفاتر متعددی از جمله در ترکیه و دبی است و صرفا یک پلتفرم نیست.

مزیت های بروکر آرون گروپس

در این بروکر، 4 نوع حساب اصلی به عنوان حساب های استاندارد و ECN (دو نوع) و نانو (میکرو) وجود دارد.   حساب دمو و آزمایشی نیز تا حداکثر پنج حساب دمو امکان پذیر است. از دیگر ویژگی های آن به موارد زیر می توان اشاره کرد.

● بیش از 30 نماد معاملاتی تومانی در پلتفرم این بروکر وجود دارد. طلای آبشده و سکه طلا و دلار سلیمانیه و.. مشابه سازی از نماد های معاملاتی روز در بازار سرمایه ایران است.

● در موارد زیادی کارمزد و اسپرد صفر است مثلا در حساب نانو برای طلا و بیت کوین

● دسترسی به اغلب نماد های معاملاتی درآرون گروپس مقدور است ازجمله کالا(طلا و نفت) و معاملات CFD

●  وجود جفت ارزهای مرسوم اصلی و فرعی در بازار فارکس

● از حداقل صد ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می کند

● حساب های پم و کپی تریدینگ و بدون سواپ( حساب اسلامی) را نیز دارد.

● به صورت صرافی نیز عمل می کند. ریال و تومان را به رسمیت می شناسد و امکان واریز و برداشت روزانه به تومان هم وجود دارد. البته وب مانی و پرفکت مانی و ابزارهای مشابه آن ایمن تر است و این بروکر از تمام روش های مرسوم از مقصد ایران پذیرش تریدر و سرمایه دارد.

این کارگزار به خصوص بابت باز کردن نماد های معاملاتی مشابه بازارهای ایران برای تریدرها؛ از ایران و عراق و دیگر تریدرهای این منطقه ایجاد کرده جذابیت دارد.پلتفرم متاتریدر 5 را برای ویندوز و اندروید و دیگر سیستم عامل ها بهینه کرده و قابلیت دسترسی به بازارگردانی آرون گروپس از انواع گوشی های هوشمند و ویندوز ها یا مک و آی او اس وجود دارد.

اهمیت مدیریت ریسک

در مورد این بروکر، ایران نیوز انگلیسی مطلبی به صورت رپورتاژ آگهی در یکی از شماره های خود منتشر کرده است. هر چند عده ای این بروکر را ایرانی میدانند ولی اسناد نشانی از ایرانی بودن آن نمی دهد. در هر حال سرمایه ملیت نمی شناسد. برای تست آرون گروپس مثل بروکر روبو فارکس نیز باز کردن یک حساب لایو میکرو تجربه عملی مناسبی است.

مدیریت ریسک چیست؟

مدیریت ریسک با توجه به  نوسان در بازار فارکس اهمیت بیشتری دارد. هر چند با مارکت رمز ارزها و ورود آن به پلتفرم بروکر ها ، نوسان قیمت در ارزهای سنتی کم رنگ به نظر می آید. مدیریت ریسک، مدیریت میزان احتمال سود و زیان در یک معامله است. ترکیب این تحلیل با مدیریت شخصیت، کامل کننده است. شخصیت ها به سه دسته تحلیل گر، نگهدارنده، بازیگر (تریدر) تقسیم می شوند. اگر تحلیل خوبی از بازار دارید و مدیریت ریسک کرده اید ولی در زمان ترید، به تحلیل خود عمل نمی کنید؛ یکی از احتمالات این است که شخصیت تان منطبق با ترید نیست و ممکن است، تحلیلگر خوب تری باشید.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha