۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
اراضی محدوده شهرک صنعتی خارجی در اردبیل تعیین تکلیف شود
استاندار اردبیل:

اراضی محدوده شهرک صنعتی خارجی در اردبیل تعیین تکلیف شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: احداث شهرک صنعتی خارجی در استان می تواند برای ارز آوری و اشتغال مفید باشد و واگذاری اراضی برای احداث این شهرک باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام جو قبل از ظهر یکشنبه در جلسه پیگیری مشکلات شهرک های صنعتی در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: ۹۵هکتار زمین از اراضی ملی در ضلع غربی شهرک صنعتی دو برای احداث شهرک صنعتی خارجی، در نظر گرفته شده که باید با هماهنگی دستگاه های مرتبط برای احداث این شهرک اقدام شود.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در سطح استان اردبیل هستیم، گفت: سرمایه گذاران خارجی در ارز آوری و ایجاد اشتغال استان می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: جانمایی این شهرک می تواند در رونق شهرک های صنعتی استان نیز موثر باشد و باید برای جذب سرمایه گذار و کاهش بروکراسی اداری همه دستگاه های اجرایی تلاش کنند.

بهنام جو افزود: پیمانکار این شهرک داخلی است که با ایجاد زیرساخت های اساسی قطعا سرمایه گذاری کلانی از سوی سرمایه گذاران خارجی به جهت امنیت شغلی و نیروی کار ماهر در این شهرک انجام می شود.

کد خبر: ۱۲٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha