۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
تشکیل ۴۸۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۴۱ میلیارد ریال در اردبیل
رییس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

تشکیل ۴۸۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۴۱ میلیارد ریال در اردبیل

اردبیل - رییس سازمان صمت اردبیل از تشکیل ۴۸۰ پرونده تخلفاتی به ارزش کل ۴۱ میلیارد ریال در طرح نظارتی نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صمت اردبیل با تشریح عملکرد طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ اظهار کرد: این سازمان برحسب رسالت سازمانی، در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها به منظور افزایش رفاه عمومی در ایام پایان سال، با بهره مندی از پتانسیل های زیرمجموعه سازمان و مکانیزم های نظارتی سازمانهای اقتصادی مایحتاج عمومی و کالاهای ضروری را تامین و در شبکه های صنفی در خدمت شهروندان قرارداده است.

وی تصریح کرد: تشکیل جلسات شورای نظارت وکنترل بازار و کمیسیون تنظیم بازار  با حضور اعضای جلسه و مدیران شبکه های تامین وتوزیع و روسای سازمانهای صنفی، شرکت پشتیبانی امور دام، در خصوص تهیه و توزیع کالاهای منتخب و خاص ضروری (برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت مرغ و گوشت منجمد، پرتقال تامسون، سیب قرمز و...) با تدابیرمناسب و هماهنگ با مشارکت دستگاههای مذکور اتخاذ و با عرضه کالاهای مصرفی و مورد نیاز و بلحاظ وفور آن،   اشباع منطقی بازار  روند متعادل را درایام پایان سال پشت سرگذاشت و نوسانات قیمت نیز اغلب به صورت نامحسوس در حد انتظار مصرف کنندگان بوده است.

رییس سازمان صمت اردبیل با اشاره به طرح خرید و توزیع ۵۰۰ تن سیب قرمز و ۹۰۰ تن پرتقال اشاره کرد و گفت: توزیع اقلام مختلف تنظیم بازار بصورت گسترده در سطح استان انجام شد.

صادقی ضمن تشریح عملکرد اجرای طرح نظارتی  ویژه پایان سال از اول اسفند ماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ گفت: در طول این مدت ۲۱ هزار و ۱۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام شد.

وی از تشکیل ۴۸۰ پرونده تخلفاتی خبر داد و گفت: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی های کارشناسی پرونده تخلف به ارزش کل ۴۱ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر: ۱۲٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha