۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
اهدای ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به خانواده های نیازمند
توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام می شود؛

اهدای ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به خانواده های نیازمند

کرج- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز از اهدای ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی پورسلیمانی در جلسه شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) البرز که روز پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به فصل سرما و نیاز خانواده های محروم به وسایل گرمایشی گفت: ستاد اجرایی ۲۵۵ دستگاه وسایل به خانواده های نیازمند البرز اهدا می کند که تامین ۸۰ درصد هزینه این لوازم توسط ستاد اجرایی و ۲۰ درصد نیز توسط گروه های جهادی تأمین می شود

پورسلیمانی اضافه کرد: در طرح «رزمایش احسان نبوی» هم ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته گوشت قرمز، به خانواده های کم برخوردار تقدیم خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در رزمایش «احسان سلامت» نیز پنج هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی به خانواده های محروم اهدا می شود.

پورسلیمانی اظهار کرد: شناسایی خانواده های جامعه هدف و توزیع این اقلام با محوریت مساجد، ائمه جمعه و جماعات و گروههای جهادی انجام می شود.

وی با اشاره به هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و رسیدگی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا گفت: رزمایش های «دلگرمی احسان، احسان نبوی و احسان طرح سلامت» از طرح هایی است  که در آذر ماه و ابتدای دی ماه سال جاری توسط ستاد انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha