۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
طرح اصلاح سازوکار بررسی لایحه بودجه سالانه کشور تصویب شد
سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس:

طرح اصلاح سازوکار بررسی لایحه بودجه سالانه کشور تصویب شد

سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس به منظور اصلاح سازوکار بررسی لایحه بودجه سالانه کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سمیه محمودی، در تشریح نشست کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس که صبح امروز(چهارشنبه، ۲۴ آذرماه) با موضوع رسیدگی به طرح اصلاح ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس به منظور اصلاح سازوکار بررسی لایحه بودجه سالانه کشور برگزار شد، گفت: کلیات و جزئیات این طرح در جلسه امروز بررسی و تصویب شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: جلسه ای کارشناسی برای بررسی این طرح عصر روز گذشته(سه شنبه، ۲۳ آذرماه) نیز تشکیل شده بود که صبح امروز این بررسی ها در جلسه دیگری به پایان رسید و از سوی اعضا تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که دو فوریت این طرح در نشست روز گذشته به تصویب رسیده بود، قرار است این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه، ۲۸ آذرماه مجلس مطرح و بررسی شود.

لازم به ذکر است که طرح اصلاح ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس به منظور اصلاح سازوکار بررسی لایحه بودجه سالانه کشور، قرار است بررسی لایحه بودجه را به صورت دو شوری کند.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha