۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
با یک میلیون تومان به کدام شهرهای ایران می توان سفر کرد؟

با یک میلیون تومان به کدام شهرهای ایران می توان سفر کرد؟

برای همه ما پیش آمده که بودجه ای را برای سفر کنار بگذاریم اما اصلاً ندانیم با این بودجه به کدام شهرهای ایران می توانیم سفر کنیم؟

به گزارش بازار، برای همه ما پیش آمده که بودجه ای را برای سفر کنار بگذاریم اما اصلاً ندانیم با این بودجه به کدام شهرهای ایران می توانیم سفر کنیم؟ هزینه اقامت به طور متوسط در هر شهر چقدر است؟ در شهر مقصد در کجا اقامت کنیم تا هزینه کمتری داشته باشد؟ برای اجاره ویلا در شمال، سوئیت در کیش یا هر شهر دیگری چقدر باید هزینه کنیم تا اقامت راحتی را تجربه کنیم؟

این قبیل سؤالات برای همه ما قبل از شروع سفر پیش می آید. البته که خیلی هم بعید نیست که به ‌خاطر نداشتن اطلاعات کافی راجع به این موارد به کل قید سفر را زده باشیم. اما با داشتن کمی اطلاعات می توانیم با کمترین هزینه سفر کنیم.

در این مطلب قصد داریم تا بودجه مورد نیاز برای اقامت در شهرهای محبوب ایران را برای سفر بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ارزان ترین ویلاهای شمال برایتان به صف شده

همیشه یکی از محبوب ترین مقاصد سفر برای ایرانی ها سفر به شمال است. مقصدی که سفر به آن در هر فصلی لذت خاص خودش را دارد. تعداد بالای مسافرینی که در هر فصلی راهی سفر به شهرهای شمالی کشور هستند باعث شده تا تنوع بالایی از اقامتگاه ها در شمال وجود داشته باشد که نیاز همه مسافرین با بودجه و سلیقه های مختلف را پوشش دهد. از ارزان قیمت ترین سوئیت ها تا لوکس ترین ویلاها در تمامی شهرهای شمال برای اقامت مسافرین وجود دارد.

یکی از آسان ترین روش ها برای دسترسی به اقامتگاه های تمامی شهرهای ایران استفاده از وب سایت رزرواسیون آنلاین «لیدوماتریپ» است. با لیدوماتریپ می توانید به رامسر سفر کنید به دنبال اجاره ویلایی لاکچری در رامسر با بهترین امکانات باشید یا برای سفر کاری به تهران بروید و با اجاره روزانه خانه در تهران با کمترین قیمت کار خود را انجام دهید. برای دسترسی آسان به ارزان ترین های هر شهری کافیست تا وارد وبسایت لیدوماتریپ شده و بعد از جستجو شهر مقصد خود، از قسمت فیلترها گزینه ارزان ترین ها را انتخاب کنید تا اقامتگاه ها به ترتیب از ارزان ترین تا گران قیمت ترین برایتان نمایش داده شود.

دسته جمعی سفر کنید تا ارزان سفر کنید!

اجاره ویلا

زندگی در تهران با همه ترافیک و آلودگی هایش حسابی شهرونداهای خود را خسته می کند. همین باعث شده تا تهرانی ها در هر آخر هفته به دنبال این باشند تا از شهر بیرون بزنند و تعطیلات یک روزه خود را در مکانی آرام بگذرانند. فاصله کم تهران تا کردان و آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبای این روستا باعث شده تا برای پایتخت نشینان هیچ جایی به اندازه سفر به کردان برای گذراندن یک آخر هفته در خارج از شهر لذت بخش نباشد.

مخصوصا اگر بخواهید دسته جمعی سفر کنید با اجاره ویلا در کردان که دارای استخر، فوتبال دستی و میز بیلیارد باشد مطمئنا حسابی به شما خوش خواهد گذشت. البته که هزینه اجاره ویلایی با چنین امکاناتی چندان هم کم نیست. اما ویژگی مثبتی که ویلاهای کردان دارند این است که می توانید با تعداد نفرات بالا یک ویلا را اجاره کنید تا هزینه بین نفرات تقسیم شود. برای سفرهای گروهی و با تعداد جمعیت بالا ویلاها یکی از بهترین گزینه های اقامتی شما هستند، چیزی که در هیچ هتل یا هتل آپارتمانی تجربه نخواهید کرد. با این کار هم سفری مقرون به صرفه داشته اید هم آخر هفته خود را در ویلایی لوکس گذرانده اید. اجاره ویلا در کردان در لیدوماتریپ با قیمت اجاره شبی ۲ میلیون تومان برای تعداد ۸ نفر می تواند یک سفر خاطره انگیز و البته مقرون به صرفه را برای شما رقم بزند، اقامتی گروهی چیزی که در در رزرو هتل ناممکن است.

سفر به مقاصد کمتر شناخته شده جنوب

سفر به شهرهای جنوبی تا حد چشمگیری کمتر از شهرهای شمالی است. همین موضوع باعث شده تا در شهرهای جنوبی به اندازه شمال امکان اجاره اقامتگاه با قیمت های پایین نباشد. اگر به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه باشید دور سفر به کیش و را خط بکشید. پیدا کردن اقامتگاهی ارزان در جزیره مدرنی مثل کیش مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است! سفر به کیش جذاب است اما برای اجاره سوئیت در کیش باید بودجه بیشتری را در نظر داشته باشید. اما این باعث نمی شود که در کل قید سفر به جنوب را زد، بلکه باید در انتخاب مقصد کمی هوشمندانه تر عمل کرد. جزیره قشم در فاصله کمی از کیش قرار گرفته و پر از جاذبه های دیدنی است و به عنوان جزیره عجایب هفت گانه شناخته می شود. در سفر به این جزیره عجیب و غریب می توانید با اجاره سوئیت در قشم با قیمت بسیار مناسبی چند روزی را مهمان این جزیره باشید.

لیدوماتریپ میزبان خوب مسافرین در سراسر کشور

اجاره سوئیت ارزان در کیش

لیدوما سامانه ای جامع برای رزرو آنلاین اقامتگاه در سراسر کشور می باشد. سامانه ای که با جمع آوری بیش از ۸ هزار اقامتگاه متنوعی در سراسر ایران پیدا کردن اقامتگاه در سفر را به راحتی آب خوردن تبدیل کرده است. چیزی که باعث شده تا لیدوما تبدیل به یکی از بهترین های این حوزه تبدیل شود وجود تنوع بالا در انواع اقامتگاه ها، پوشش سراسری، دارا بودن مجوزهای قانونی و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد.

اجاره اقامتگاه در لیدوماتریپ بسیار آسان بوده و هرکسی با کمترین آشنایی با دنیای آنلاین می تواند به راحتی اقامتگاه خود را به صورت اینترنتی رزرو کند. علاوه بر این لیدوما امکان اجاره ویلا و سوئیت را به صورت تلفنی برای کسانی که آشنایی با اینترنت ندارند را به وجود آورده تا همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات این وبسایت بهره ببرند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات این وبسایت می توانید سری به نشانی اینترنتی https://lidomatrip.com بزنید.

کد خبر: ۱۲۳٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha