۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
اعطای تسهیلات ۱۲ درصدی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری در اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

اعطای تسهیلات ۱۲ درصدی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری در اردبیل

اردبیل - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: فعالان گردشگری و صنایع دستی استان می توانند از اوراق تضمینی سرمایه در گردش و تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل میراث فرهنگی اردبیل گفت: دولت به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری و صنایع دستی بسته حمایتی از فعالان این حوزه را تصویب کرد.

وی افزود: امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد، تعویق سه ماهه بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی، امهال پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی و تعویق پرداخت قبوض حامل‌های انرژی به مدت سه ماه از زمان تصویب از جمله اهم بندهای این مصوبه بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: امکان استفاده واحدها و فعالان گردشگری و صنایع دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد از جمله دیگر بندهای این مصوبه است.

فلاحی با اشاره به اهمیت این اقدام در مقطع کنونی، اضافه کرد: پیگیری‌های معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی باعث تحقق این مطالبه گردیده که امیدواریم بخش اعظمی از مشکلات به وجود آمده در حوزه گردشگری را رفع کند.

کد خبر: ۱۲٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha