۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
اینچه برون فرصتی که با تعلل تبدیل به تهدید می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اینچه برون فرصتی که با تعلل تبدیل به تهدید می‌شود

گرگان- بهرامی، رئیس خانه صنعت و معدن گلستان موقعیت منطقه آزاد اینچه برون را استراتژیک خواند و گفت: اگر از فرصت منطقه آزاد به خوبی استفاده نشود این شرایط، به تهدید تبدیل خواهد شد.

رمضان بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بخش خصوصی همیشه خروجی محور کار می‌کند نه وظیفه محور، براین اساس همواره در کارنامه فعالیتش در مقابل دولت موفق ظاهر شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان افزود: منطقه آزاد مانند یک شمشیر دولب است که اگر به آن به درستی پرداخته نشود، خطراتش از مزایای آن بیشتر خواهد بود.

این فعال اقتصادی ضمن اشاره به موقعیت استراتژیک منطقه آزاد اینچه برون، یادآور شد: تمام کشورها از فرصت‌هایشان به درستی استفاده می‌کنند و منتظر ما برای توسعه منطقه آزاد نمی مانند براین اساس تعلل و بی توجهی مسئولان، فرصت منطقه آزاد را به یک تهدید تبدیل خواهد شد.

او بابیان این نکته که شرکای تجاری منتظر شکل گیری منطقه آزاد اینچه برون برای تبادل کالا نخواهند ماند، اظهار کرد: منطقه آزاد نیاز به یک ساختار دارد بنابراین ما زمانی موفق می‌شویم که مدیران و متولیان این بخش با ادبیات منطقه آزاد آشنایی داشته باشند.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان یادآور شد: انتظار می‌رود برای توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون مسئولان از ظرفیت بخش خصوصی در قالب اتاق فکر بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۱۲۰٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha