۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
استقرار صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در  شمال استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

استقرار صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در شمال استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از استقرار صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شهرستان گناوه از مهم‌ترین شهرستان‌های استان در حوزه تجارت و بازرگانی و اقتصادی است و در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی نیز پتانسیل ارزشمندی دارد.

وی افزود: گناوه در زمینه صنعت نیز دارای جایگاه خاصی است و امیدواریم با مشارکت و تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان و صنایع شهرستان گناوه شاهد رشد و تعالی بیش از پیش این منطقه در حوزه صنعت و معدن باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با وجود تحریم‌های بین‌المللی، تولیدکنندگان داخلی در راستای توسعه و پیشرفت استان و کشور، گام‌های بلندی برداشته‌اند و باید این روند ادامه داشته باشد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان گناوه امری لازم و ضروری است و به فضل خدا این مساله، باعث ایجاد اشتغال پایدار برای مردم می‌شود و ارزش افزوده بالایی نیز دارد.

وی گفت: گناوه همه ظرفیت‌های استان را یکجا در خود جمع کرده و این مساله بسیار مهمی است و انتظار داریم فرماندار جدید با تلاش مضاعف در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارد.

استاندار بوشهر یادآور شد: صنایع پایین دستی پتروشیمی در گناوه و دیلم مستقر می‌شود و این موضوع موجبات کاهش نرخ بیکاری و افزایش شغل جدید برای جوانان بومی منطقه می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha