۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
 میتسوبیشی رالیارت مرکز تیون خودروهای ژاپنی
«پاجرو» اسپرت تر می شود

میتسوبیشی رالیارت مرکز تیون خودروهای ژاپنی

شرکت خودروسازی میتسوبیشی پس از یک دهه فعالیت رالیارت را مجددا آغاز کرده است، رالیارت به عرضه کیت های فنی برای محصولات پاجرو، تریتون و اوتلندر خواهد پرداخت.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی میتسوبیشی به وعده خود عمل کرد و پس از یک دهه توقف فعالیت رالیارت، مجددا این مجموعه فعال شده است. رالیارت برند مشهور و بخش اسپرت این خودروساز ژاپنی است که به انجام تغییرات عدیده در بخش ظاهر بدنه و اجزای فنی می پردازد.

میتسوبیشی رالیارت را به عنوان سرزمین لبخند شاسی بلندها معرفی کرده و قرار است به عرضه خدمات برای خودروهای اس یو وی، کراس اوور و پیکاپ بپردازد. از این رو محصولاتی مانند پاجرو و پیکاپ تریتون می توانند برای نصب کیت بدنه و کیت فنی به رالیارت مراجعه کنند. هرچند که نباید انتظار فراوانی از بخش موتور اسپرت این مجموعه داشت و ظاهرا در شروع فعالیت برای تعداد محدودی از محصولات میتسوبیشی کیت های اسپرت فراهم شده است.

باتوجه به حجم فروش پاجرو در بازارهای جهانی، رالیارت به عرضه کیت های بدنه به رنگ قرمز برای سپرهای جلو و عقب، اسپویلر درها، اتصالات سقف، حجم دهنده های گلیگر و صفحات زیر بدنه برای این محصول پر فروش ژاپنی پرداخته است. همچنین باید اشاره کرد برای پیکاپ تریتون نیز این واحد تیونینگ، کیت های بدنه، چراغ های اسپرت، پانل های گلگیر و مقاوم کننده محل بار را ارائه می دهد.

نکته قابل تامل در اینجاست که پکیچ های اسپرت برای هر دو خودرو مذکور صرفا به تیپ های دیفرانسیل عقب اختصاص دارد. البته برای پیکاپ تریتون در دو نسخه دو کابین و تک کابین می توان این کیت ها را سفارش داد. البته برای خودروهای پیکاپ کیت های بدنه در دو رنگ سفید و مشکی وجود دارد.

هیچ اطلاعات فنی در خصوص کیت های رالیارت از سوی این خودروساز ژاپنی وجود ندارد، مشخص نیست که میتسوبیشی چه برنامه ای را برای توسعه این مرکز و برند تیوینگ خود در نظر خواهد داشت. اما گزارش های اولیه از رالیارت نشان می دهد که در صورت تمایل میتسوبیشی به توسعه محصولات تیونیگ، اوتلندر پلاگین هیبرید نخستین اس یو وی این مرکز برای تیون خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha