۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
استمرار حمایت‌های سازمان توسعه تجارت از حمل و نقل صادراتی

استمرار حمایت‌های سازمان توسعه تجارت از حمل و نقل صادراتی

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در نشست هم افزایی با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی، شرکت‌های کشتیرانی و صادرکنندگان را پایه های توسعه حمل و نقل دریایی کشور عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری در این جلسه اظهار امیدواری کرد با هماهنگی‌های انجام شده شاهد کاهش هزینه‌های حضور صادرکنندگان در بازارهای هدف و افزایش قدرت رقابت‌پذیری آنها باشیم.  

وی افزود: در کنار شرکت‌های تابعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که تلاش می‌کنند کالاهای صادراتی کشور را با حداقل هزینه و بالاترین کیفیت خدمت‌رسانی به بازارهای هدف ارسال کنند، لازم است از توانمندی‌های سایر شرکت‌های کشتیرانی بخش خصوصی در جهت تامین و حمل کالاهای صادراتی استفاده بهینه به عمل آید.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران،   نقش انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در ارتقای سطح کمی و کیفی کشتیرانی، خدمات بندری و مشارکت در سیاستگذاری‌ها و تدوین استراتژی‌های کلان کشور را حائز اهمیت دانست و کسب رتبه  A در رتبه‌بندی تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از سوی انجمن مذکور و انتخاب به عنوان یکی از سه تشکل برتر ملی را از نتایج اقدامات ارزشمند این انجمن دانست.

قمری در پایان از استمرار حمایت‌های سازمان توسعه تجارت ایران از برقراری خطوط منظم دریایی در شمال و جنوب کشور خبر داد و گفت: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده، شاهد توسعه بیش از پیش صادرات غیرنفتی کشور باشیم.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha