۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
اتاق بازرگانی قزوین ۱۰ دستگاه پیشرفته ضد عفونی اهدا کرد
رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

اتاق بازرگانی قزوین ۱۰ دستگاه پیشرفته ضد عفونی اهدا کرد

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: به منظور مشارکت در مبارزه با ویروس کرونا تعداد ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضد عفونی و ۶ دستگاه ونتیلاتور، به مراکز درمانی استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی قزوین، مهدی بخشنده پیش از ظهر امروز جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین اظهار داشت: در شرایطی که سال جدید را با بحران ویروس کرونا آغاز کردیم و شیوع ویروس مرگبار و جهان گیر کوئید ۱۹ اقتصاد سراسر دنیا و ایران را تحت تأثیر قرار داده است، بسیار امیدواریم با همکاری مردم و درایت مدیران و خلاقیت فعالان بخش خصوصی بتوانیم از این شرایط عبور کرده و فرصت‌های جدیدی را در بلند مدت برای خود ایجاد کنیم.

بخشنده افزود: برای عبور از بحران ویروس کرونا نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم و گروه‌های مختلف و نیز بخش خصوصی و دولتی هستیم تا قطع زنجیره انتقال با کمک کادر درمانی و پزشکی از آسیب‌های آن کم کنیم.

وی گفت: مقابله با انتشار ویروس کرونا نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی قابل توجهی است تا با کمک آن نیروهای ایثارگر پزشکی، پرستاری و خدماتی بتوانند به درمان بیماران شتافته و شهروندان را از این ویروس نجات بخشند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی اتاق بازرگانی قزوین، تعداد ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی کننده و ۶ دستگاه ونتیلاتور، هزاران بسته دستکش، ماسک و لباس «گان» محافظ به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اهدا شده است.

وی بیان کرد: همچنین توزیع ۴۰۰۰ بسته حمایتی، معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر استان و اجرای طرح «نان مهربانی» برای مهرجویان از جمله فعالیت‌های اتاق قزوین در نوروز امسال است.

با همه توان در کنار دولت هستیم

بخشنده گفت: با اتمام طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز به کار عادی ادارات و سازمان‌ها، اتاق بازرگانی قزوین با همه توان اجرایی خود به عنوان مشاور امین سه قوه و پارلمان اصلی بخش خصوصی استان، طراحی و اجرای برنامه‌های اقتصادی در سال جهش تولید را پیگیری خواهیم کرد تا به کاهش مشکلات اقتصادی کمک شود.

مشاور استاندار قزوین بیان کرد: کاهش بی سابقه قیمت نفت، نشانگر افت محسوس ارزش و جایگاه سوخت‌های فسیلی در جهان امروز است که خوشبختانه کشور عزیزمان دارای زیرساخت‌های بسیار مهم و موقعیت استراتژیک جغرافیایی، شبکه مواصلاتی مدرن و ظرفیت‌های عظیم صادراتی جهت عبور از اقتصاد وابسته نفتی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین تصریح کرد: در راستای سیاست راهبردی امسال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» تعیین شده، اتاق بازرگانی قزوین از تمام نخبگان و فعالان اقتصادی دعوت می‌کند تا پیشنهادهای کاربردی خود را به پارلمان بخش خصوصی استان ارائه کنند.

وی افزود: اتاق بازرگانی قزوین در این راستا با تشکیل کارگروهی تخصصی، پیشنهادهای کاربردی بخش خصوصی را به مدیران دستگاه‌های اجرایی و تصمیم گیران مؤثر استانی و ملی، ارائه می‌کند.

کد خبر: ۱۱٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha