۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
اعتبارات استانی جوابگوی پروژه‌های زیربنایی اردبیل نیست
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:

اعتبارات استانی جوابگوی پروژه‌های زیربنایی اردبیل نیست

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: اعتبارات استانی به هیچ وجه جوابگوی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی در این استان نیست.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: طرح‌های اولویت دار استان و شهرستان ها باید در ردیف های بودجه ای سالانه مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه تکمیل سدها، طرح های آبرسانی روستایی، شهری و عشایری و پروژه عظیم راه آهن، بیمارستان و سایر زیرساخت های گردشگری، ورزشی، صنعتی و ... مورد تاکید است تا در بهره برداری از آنها از منابع ملی و ردیف های بودجه ای سال آینده بیشترین جذب منابع انجام شود.

وی اخذ مجوز ۲۷ برای طرح های اولویت دار شهرستان ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری های موثر سعی بر این است تا از محل ماده ۵۷ به تفکیک هر شهرستان و با پیشنهادات نمایندگان طرح ها و پروژه های اولویت دار مورد توجه قرار گیرد.

شایقی ادامه داد: در ایام باقیمانده از زمان ارسال لایحه بودجه به مجلس بهتر است رایزنی ها انجام شده تا با یک جمع بندی مناسب بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل افزود: امیدواریم با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه بتوانیم در جذب منابع و اعتبارات بیشتر ملی موفق عمل کرده و بیش از گذشته با اولویت طرح های اساسی و زیربنایی استان بتوان قدامات موثری را انجام داد.

شایقی گفت: اعتبارات استانی به هیچ وجه جوابگوی طرح ها و پروژه های زیربنایی در این استان نیست و ما راهی جز جذب منابع از ردیف های ملی و همچنین جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در مسیر توسعه پایدار استان نداریم و باید در این راستا گام های جدی برداشته شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رستم نیا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      ای کاش به شهر زیبای اردبیل رسیدگی شود مخصوصا ورودی شهر اردبیل از سمت سرچم.
    • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      مگه برای اردبیل بودجه هم در نظر میگیرن؟؟ بودجه یه هفته ای آقای حداد عادل از بودجه استان اردبیل بیشتره حداد عادل بدونه گردن آویز زینتی میگه اندازه بودجه کل استان اردبیل پول به جیب میزنه