۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
محور «سیرجان - بندرعباس» بازگشایی شد/ احتمال سقوط سنگ به جاده ها
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان:

محور «سیرجان - بندرعباس» بازگشایی شد/ احتمال سقوط سنگ به جاده ها

کرمان- رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ضمن اعلام بازگشایی محور «سیرجان - بندرعباس» در خصوص احتمال سقوط سنگ به جاده ها هشدار داد.

سرهنگ علی رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به زمین لرزه های شدید روز گذشته در هرمزگان اظهار کرد: این مساله باعث ریزش کوه در برخی نقاط و کندی تردد در مسیرهای مواصلاتی شده بود. این مساله به صورت پررنگ تری در محدوده تونل «تنگ زاغ» رخ داد.

وی ادامه داد: شب گذشته محور شریانی «سیرجان – بندرعباس» به دلیل ریزش تونل «تنگ زاغ» مسدود شده بود که با تلاش های صورت گرفته این مسیر از ساعت ۵ بامداد امروز کاملا بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه در محورهای استان هرمزگان خطر سقوط تکه سنگ ها به داخل جاده وجود دارد، اظهار کرد: افراد از انجام سفرهای غیر ضروری به استان هرمزگان جدا خودداری کنند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: در صورت ضرورت به انجام سفر، رانندگان رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند، ضمن اینکه این سفر به دلیل احتمال سقوط تکه سنگ ها به جاده نیاز به هوشیاری بسیار بالایی دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود هر لحظه امکان دارد محدودیت هایی در مسیرها اعلام شود که البته اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: رانندگان باید تعامل ۱۰۰ درصدی با پلیس راه و عوامل امدادی و راهداری داشته باشند تا بحث مدیریت ترافیک و سهولت تردد به درستی انجام شود.

وی از رانندگان کامیون ها هم خواست ظرف امروز از تردد به سمت هرمزگان پرهیز کنند و افزود: احتمال دارد در جلسه ای که در هرمزگان د حال برگزاری است تصمیماتی در خصوص مسدود کردن موقتی مسیرها اتخاذ شود تا بتوانند با حذف تکه سنگ های کنار جاده، ایمنی محورها را بهبود بخشند.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha