۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
وزیر دادگستری از ۲ پروژه در گرمسار بازدید کرد | نماینده رئیسی در غربی استان سمنان
لحظاتی قبل؛

وزیر دادگستری از ۲ پروژه در گرمسار بازدید کرد | نماینده رئیسی در غربی استان سمنان

گرمسار- وزیر دادگستری و نماینده حجت الاسلام رئیسی در نهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان در شهرستان‌های گرمسار و آرادان از یک پروژه کشاورزی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با صبح پنجشنبه و در ابتدای سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به استان سمنان، وزیر دادگستری به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان های گرمسار و آرادان از دو پروژه بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات قرار گرفت. 

مجتبی بور بور سرپرست فرمانداری گرمسار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار به عنوان بزرگترین سیلوی شرق کشور یکی از طرح های بازدید شده از سوی وزیر معین کابینه سیزدهم بود، گفت: طرح سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار در حال ساخت است و امیدواریم که با توجه به نزدیکی به بازار مصرف تهران این طرح به زودی اجرا شود.

وی با بیان اینکه منطقه اقتصادی گرمسار دیگر طرحی بود که مورد بازدید وزیر دادگستری در گرمسار قرار گرفت، گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در زمین دو هزار هکتاری در گرمسار احداث و تاکنون ۸۸ سرمایه گذار برای ایجاد کارخانه در آن اعلام آمادگی کرده اند.

سرپرست فرمانداری گرمسار با بیان اینکه تاکنون ۷۶ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: کمبود آب یکی از مسائلی است که امیدواریم در سفر استانی رئیس جمهور در این منطقه لحاظ شود تا بتوانیم شاهد ارتقای سرمایه گذاری در این زیرساخت مهم باشیم.

به گزارش بازار، حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های وزیر معین دولت در گرمسار و آرادان در سفر کابینه سیزدهم به استان سمنان است.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha