۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
واحدهای تولید غذایی و بهداشتی مازندران سه شیفته کار می‌کنند
رئیس سازمان صمت مازندران:

واحدهای تولید غذایی و بهداشتی مازندران سه شیفته کار می‌کنند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی استان به صورت تمام وقت و سه شیفته در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه ستاد مقابله با کرونا مازندران درباره کمبود اقلام غذایی و بهداشتی با بیان اینکه میزان ذخایر انبار کالاهای استان بهتر از هر دوره ای است، ادامه داد: کمبود هیچ کالایی در استان وجود ندارد و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به سامانه رصد و بازدید مستمر از انبارهای استان ادامه داد: پایش وضعیت تولید نشان می دهد که واحدهای تولیدی، غذایی و شوینده های استان نیز به صورت سه شیفته و تمام وقت در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان صمت مازندران با تاکید براینکه موجودی کالاهای استان در بهترین شرایط قرار دارد، از شهروندان خواست نگرانی بابت کمبود کالاها نداشته باشند و کالاها و اقلام مورد نیاز را به راحتی در بازارها و فروشگاه های استان تهیه کنند.

قوانلو، با اظهار اینکه تاچند ماه آینده ذخیره کالاها در انبارها موجود است، به تعطیلی اصناف غیرضرور اشاره و اضافه کرد: به جز واحدهایی نظیر خبازی ها، فروشگاه های مواد غذایی و بهداشتی، قصابی ها، مرغ فروشی ها و غیره فعالیت دیگر اصناف با تشخیص فرمانداران خواهد بود.

وی با بیان اینکه رصد از بازارها و فروشگاه ها روزانه انجام می شود از مردم خواست موارد تخلف را به این سازمان اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۱۱٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha