۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
٢٣ واحد صنفی متخلف در ایرانشهر پلمب شدند

٢٣ واحد صنفی متخلف در ایرانشهر پلمب شدند

زاهدان- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: ۲۳ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصوبه شورای تامین مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی تا اطلاع بعدی پلمب شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، خلیل نوزری با هشدار به افرادی که مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین ایرانشهر را مبنی بر تعطیلی واحد صنفی خود اجرا نکنند، اظهارداشت: حسب دستور فرماندار، تیم‌های نظارتی بصورت شبانه روزی در حال رصد بازار هستند و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی افزود: واحدهای صنفی غیرضروری ایرانشهر طبق دستورالعمل شورای تامین تا اطلاع بعدی تعطیل است و در این زمینه تیم‌های نظارت با جدیت و با گشت‌های مستمر مغازه‌ها را کنترل می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به تاکید فرماندار و اینکه مهمترین اولویت همه سلامتی و حفظ جان شهروندان است همه اصناف به غیر از واحدهای موادغذایی، بهداشتی و نانوایی‌ها ملزم به تعطیلی واحد خود تا اطلاع بعدی هستند. 

وی گفت: مغازه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات غذایی به مردم می‌کنند می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع باز باشند و شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی و یا در صورت گران‌فروشی موارد را با شماره تماس ١٢۴ در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۱٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha