۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان کاهش یافت/ لغو سفرهای نوروزی
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان کاهش یافت/ لغو سفرهای نوروزی

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از کاهش حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تمام سفرهای نوروزی تا اطلاع ثانوی باید لغو شود.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در هشتمین روز از تعطیلات نوروزی حجم ترافیک در سراسر محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است، اظهار داشت: تردد خودروها در مقایسه با روزهای گذشته و زمان مشابه سال قبل با کاهش چشمگیری مواجه است.

وی با اشاره به آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا بیان کرد: تمام سفرهای نوروزی تا اطلاع ثانوی باید لغو شود و مردم از تردد بین‌شهری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با تأکید بر اینکه انسداد درراه‌های ارتباطی استان سمنان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کاهش سفرهای نوروزی عامل اصلی کاهش چشمگیر تصادفات و ترافیک در روزهای آغازین سال جدید بود.

به گزارش خبرنگار بازار، طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در سراسر استان سمنان از هفتم فروردین آغاز و تا بیستم فرودین ماه ادامه دارد.

در این طرح از ورود خودروهای غیربومی به شهرها جلوگیری می‌شود و اعمال محدودیت در فعالیت اصناف در گروه‌های مختلف ضروری، غیرضروری و خدماتی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۱٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha