۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
«برکت» زلزله زدگان خوزستان را بیمه کرد

«برکت» زلزله زدگان خوزستان را بیمه کرد

مدیرعامل بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی حضرت امام ره، از پرداخت خسارت به خانه‌های روستایی آسیب‌دیده در زلزله اخیر استان خوزستان و منطقه اندیکا خبر داد.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: سید احمد طالبی اظهار داشت: با توجه به زلزله اخیر در منطقه اندیکا، شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با هماهنگی مسوولان امور روستایی استانداری خوزستان نسبت به بازدید از مناطق زلزله‌زده و شروع فرآیند کارشناسی و ارزیابی خسارت اقدام نموده است.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات بیمه برکت در استان خوزستان تصریح کرد:  بیمه برکت ضمن هماهنگی‌های لازم با استانداری خوزستان و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، اقدام به صدور بیمه‌نامه برای ۱۵۰ هزار خانه روستایی کرده است.

طالبی خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، ۱۵۰ هزار باب منزل مسکونی روستایی استان خوزستان تحت بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با حمایت بیمه برکت هر باب منزل روستایی در خوزستان تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، آتشفشان، طغیان آب رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی به مدت یک سال تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌ است.

مدیرعامل بیمه برکت با تاکید بر بیمه آتش‌سوزی و حوادث خانه‌های روستایی در مناطق محروم کشور تصریح کرد: بیمه برکت با هدف توسعه فرهنگ بیمه‌ای در مناطق روستایی و کمتر برخوردار و ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیراین مناطق، اقدام به پوشش بیمه‌ای منازل روستایی استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گلستان کرده است.

به گفته مدیرعامل بیمه برکت، تا به امروز منازل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار خانه روستایی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و دیگر حوادث قرار گرفته است.

طالبی در پایان یادآور شد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ روستا و ۲ میلیون و ۲۵ هزار خانوار تحت پوشش فعالیت‌ها و خدمات بیمه برکت در سراسر کشور قرار دارند.

کد خبر: ۱۱۲٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha