۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین افراد کمتر برخوردار استان سمنان توزیع شد
استاندار سمنان:

۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین افراد کمتر برخوردار استان سمنان توزیع شد

سمنان – استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تقویت خدمات در راستای گندزدایی و توزیع پک‌های بهداشتی گفت: تاکنون باهمت سپاه و گروه‌های جهادی بالغ‌بر هفت هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان به افراد کمتر برخوردار جامعه برای مبارزه با کرونا توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر عصر پنجشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تقویت خدمات در راستای گندزدایی و توزیع پک‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: تاکنون باهمت سپاه و گروه‌های جهادی بالغ‌بر هفت هزار بسته معیشتی در استان به افراد کمتر برخوردار جامعه توزیع شد که این طرح ارزشی، همچنان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اقلام بهداشتی در حداکثر ۷۲ ساعت و حداقل ۱۲ ساعت به متقاضیان تحویل داده می‌شود، بیان کرد: استفاده از ظرفیت خیران در بخش‌های مختلف طی هفته‌های گذشته در استان برای مقابله با کرونا ویروس در گام اجرایی قرار گرفت و طرح‌های ویژه‌ای ازاین‌دست به‌طور مستمر ادامه دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه امکانات پزشکی خوبی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان تجهیز شده است، افزود: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس، یک‌هزار تخت بیمارستانی مختص درمان بیماران مبتلابه کرونا ویروس تجهیز شد.

آشناگر با تأکید بر اینکه این ظرفیت می‌تواند به یک‌هزار و پانصد تخت و در مواقع اضطرار به دو هزار تخت بیمارستانی افزایش یابد، خاطرنشان کرد: نیروهای درمانی و پزشکان نیازمند حمایت‌های انگیزشی هستند.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح بخشودگی جرائم بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای صنفی، تولیدی و بازاریان کشور با توجه به مشکلات پیش‌آمده و شیوع کرونا بیان کرد: تاکنون هشت هزار بسته اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی و همکاری پست در استان سمنان توزیع شد.

کد خبر: ۱۱٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha