۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
ورود بازار به فضای مجازی با شیوع کرونا تقویت شد
آذری جهرمی:

ورود بازار به فضای مجازی با شیوع کرونا تقویت شد

سمنان – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی صنوف غیرضروری گفت: بازار کسب‌وکار به فضای مجازی واردشده و فعالیت آن‌ها در این عرصه افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدجواد آذری جهرمی عصر پنجشنبه در نشست ویدئوکنفرانس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شیوع ویروس کرونا خسارت‌هایی را به کسبه و بازاریان وارد کرده است، اظهار داشت: بسیاری از کسب‌وکارها شیوه خرید فروش حضوری خود را به سمت خریدوفروش اینترنتی سوق دادند و درواقع بازار کسب‌وکار وارد فضای مجازی شده است.

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های مردمی و خیران برای مقابله با کرونا ویروس استفاده می‌شود، افزود: دولت در قالب اعطای بسته‌های حمایتی و فعالیت اصناف در اینترنت و فضای مجازی به فکر معیشت اقشار مردم باوجود شیوع کرونا ویروس است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه ظرفیت فضای مجازی در شرایط فعلی بسیار کمک‌کننده است، خاطرنشان کرد: عملکرد استانداری سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در منطقه ارزنده و مثبت است.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه مجموعه اقدام‌های انجام‌شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس رضایت‌بخش است، بیان کرد: این اقدام‌های اثربخش باید به‌صورت مستمر ادامه یابد.

وی با اشاره اینکه در مقابله با ویروس کرونا تردد وسایل نقلیه طی ایام نوروز ۹۹ در استان سمنان کاهش چشمگیری داشته است، ابراز داشت: گزارش‌های رسیده از روند شناسایی و درمان افراد مبتلابه کرونا ویروس در این استان نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان و مردم دارد.

کد خبر: ۱۱٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha