۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
۱۳ واحد تولیدی راکد خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

۱۳ واحد تولیدی راکد خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشت

بیرجند- جرجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۳ واحد راکد و نیمه فعال تولیدی و صنعتی استان طی نیمه نخست امسال با حمایت های دولتی به چرخه تولید بازگشته است.

عباس جرجانی در گفت و گو با بازار با اشاره به رایزنی های انجام شده برای جذب سرمایه گذار بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۲۱ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه با این حجم سرمایه گذاری برای ۳۹۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: همچنین با تلاش های انجام شده ۱۳ واحد راکد و نیمه فعال به چرخه تولید بازگشتند.

جرجانی از صدور ۱۸۹ فقره جواز تاسیس در زمینه جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت خبر داد و افزود: این جوازها با سرمایه‌گذاری ۱۳۸ هزار میلیارد ریال در این استان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: با ایجاد و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی هفت هزار نفر در استان مشغول به کار می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۱ طرح کوچک، بزرگ و متوسط در دست اجرا است، اظهار کرد: این طرح ها با سرمایه‌گذاری بیش از هشت هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار و ۸۰۰ نفر در حال انجام است.

کد خبر: ۱۱۱٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha