۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
۳۸ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی تاکستان جذب شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۳۸ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی تاکستان جذب شدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۳۸ سرمایه‌گذار در نیمه نخست سال جاری در ۲ شهرک و یک ناحیه صنعتی شهرستان تاکستان جذب شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرمدشت، افزود: برآورد سرمایه گذاری جذب شده در این شهرک ها ۳۴ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در بین شهرک های صنعتی این شهرستان و همچنین استان طی مدت یاد شده با ۳۲ مورد به شهرک خرمدشت اختصاص دارد.

خانپور گفت: در شهرک صنعتی حیدریه نیز طی این مدت یک سرمایه گذار و در ناحیه صنعتی اسفرورین نیز پنج سرمایه گذار جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۸۲ هکتار زمین طی نیمه نخست امسال به سرمایه گذاران متقاضی در شهرک های صنعتی تاکستان (شهرک خرمدشت، حیدریه و ناحیه اسفرورین) واگذار شده است.

خانپور اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران به طور مستقیم برای ۲ هزار و ۹۶۷ نفر در شهرک های صنعتی شهرستان تاکستان اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان تاکستان، اراضی قابل توجهی برای استقرار صنایع، آماده سازی و دارای زیرساخت شده اند، یادآور شد: خرمدشت از حیث مساحت درنظر گرفته شده برای استقرار صنایع از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور به شمار می رود.

کد خبر: ۱۱۱٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha