۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
افزایش ۵۰ درصدی فروش حق بیمه پارسیان
«بازار» از صورت های مالی گزارش می دهد؛

افزایش ۵۰ درصدی فروش حق بیمه پارسیان

صورت های مالی بیمه پارسیان نشان می دهد که این شرکت بیمه ای در شهریور ماه سال جاری از محل حق فروش بیمه نسبت به دوره مشابه سال گذشته آن حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش بازار، در بررسی صورتهای مالی منتشر شده سامانه کدال، فعالیت ماهانه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۰ بیمه پارسیان نشان می دهد این شرکت از محل فروش حق بیمه ۴، ۵۹۱ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است چنین عملکردی بیانگر تراز مثبت این شرکت در فعالیت ماهانه (شهریور) بیمه پارسیان دارد.

همچنین در صورتهای مالی بیمه پارسیان آمده است؛ این شرکت بیمه ای در بخش حق فروش بیمه ثالت اجباری و زندگی اندوخته دار، درآمد قابل توجهی را کسب کرده است طوری که در بخش فروش حق بیمه ثالث اجباری با ۱۶۸۳ میلیارد ریال و در حوزه بیمه زندگی اندوخته دار با ۵۶۳ میلیارد ریال توانسته است بالاترین درآمد را در شهریور ماه سالجاری از آن خود کند.

علاوه بر این  دردوره یکماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ بیمه پارسیان نشان می دهد که در این تاریخ حق بیمه صادره ۳۱ میلیارد ۷۷۰ میلیون ریال بوده است که در مقابل ۲۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال نیز خسارت پرداخت کرده است این آمار نشان از تراز مثبت شرکت بیمه دارد.

این شرکت بیمه ای در بخش حوادث نیز از محل حق بیمه صادره طی دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ نشان می دهد که ۱ میلیارد ۲۹۹ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است در حالی که در مقابل و در همین ماه ۱۲۸ میلیون ریال خسارت را پرداخت کرده است.

گفتنی است؛ طبق گزارش های موجود سامانه کدال بیمه پارسیان هئیت مدیره این شرکت به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه پیشنهاد کرده است که سرمایه شرکت بیمه پارسیان از ۵۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به ۱۳۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال افزایش یابد.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha