۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
معدن انگوران باید خسارت‌های وارده به منطقه را جبران کند
استاندار زنجان:

معدن انگوران باید خسارت‌های وارده به منطقه را جبران کند

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه معدن انگوران باید خسارت‌هایی را که به منطقه وارد کرده است را جبران کند،گفت: میزان فروش و درآمد معدن  انگوران در ۱۰ سال گذشته ارائه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان در محل فرمانداری شهرستان ماهنشان، با بیان اینکه طی دو سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به علت مشکلات اقتصادی تعطیل نشده است، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون هم واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است.

وی اظهار کرد: این استان در بحث ریسندگی، رنگرزی و بافندگی،کشاورزی و صنعتی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد و باید توسعه این بخش ها بیشتر تلاش شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش  های مختلف بسیار خوب است،تاکید کرد: پتانسیل لازم برای فعالیت صنعتی در استان وجود دارد.

حقیقی با بیان اینکه طی سال جاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان با ظرفیت خوبی فعالیت می‌کنند،ابراز داشت: ورود سرمایه گذار داخلی و خارجی به استان خوب است. 

وی گفت: ۲۹ روستای شهرستان ماهنشان با تنش آبی رو به رور هستند و باید شرکت آب و فاضلاب استان بر حل مشکل آب شرب این روستاها مدیریت لازم را مد نظر قرار دهد.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید معدن انگوران در ارائه خدمات به روستاهای ماهنشان نهایت همکاری را داشته باشد و در این زمینه نباید کوتاهی کند. 

حقیقی با بیان اینکه معدن انگوران باید خسارت‌هایی را که به منطقه وارد کرده است را جبران کند،گفت: این معدن به جای اینکه کمک قابل توجهی به توسعه منطقه استقرار خود داشته باشد برای مبلغ ناچیزی هم که مقرر شده است کمک کند، درخواست قسط بندی می‌کند. 

وی  یاد آورشد: میزان فروش و درآمد  معدن  انگوران در ۱۰ سال گذشته و میزان کمک و خدمات آن به منطقه با تمام جزئیات باید به خوبی ارائه شود.

کد خبر: ۱۰۸٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha