۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
برپایی ۱۰۰ نمایشگاه پربار داخلی و خارجی در سال گذشته
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مطرح کرد:

برپایی ۱۰۰ نمایشگاه پربار داخلی و خارجی در سال گذشته

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران با اشاره به شعال سال ۹۹ و انتخاب عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: انتخاب شعار سال در واقع تکمیل کننده رونق تولید و نشان از اهمیت تولید ملی است و سال گذشته را در حالی پشت سر گذاشتیم که با تدابیر و برنامه های فراگیر رفع موانع تولید وزیر صنعت، معدن و تجارت در مقابله با توطیه ها و تحریم ها موفقیت های بی شماری در نهضت رونق صنعتی و تعمیق ساخت داخل را شاهد بودیم.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، بهمن حسین زاده افزود: برای تحقق شعارسال با برون رفت از مشکلات از تمامی ظرفیت های داخلی با فعال سازی و تدوین استراتژی جامع دنبال خواهد شد. تا زمینه های رشد صنعتی و اقتصادی با تسهیل سازی تولیدات صنعتی و بهبود فضای کسب و کار ها بعنوان مطالبه ملی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران در ادامه گفت: در سال گذشته با افزایش نمایشگاه های پربار به تعداد بالای ۱۰۰ نمایشگاه داخلی و خارجی فرصتی برای رشد درآمدها و توسعه پیشرفت بوجود آمد. و موجبات معرفی تولیدات ملی با کیفیت، توانمندی ها برای بسترسازی رشد تجارت خارجی و رونق صادرات انجام شود.

وی در پایان یادآورشد: با جهش تولید و جهت گیری برنامه های موثر با افزایش صادرات علاوه بر نمایش اقتدار ملی در ناکارآمدی تحریم ها جهشی هدفمند و مثبت را شاهد خواهیم بود و همه ظرفیت های دولتی و خصوصی به سمت تحقق تاثیر گذار شعار سال خواهد بود.

کد خبر: ۱۰٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha