۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
زنجان از ظرفیت پنجره واحد سرمایه گذاری به خوبی استفاده نکرده است
استاندار زنجان:

زنجان از ظرفیت پنجره واحد سرمایه گذاری به خوبی استفاده نکرده است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه واحدهای تولیدی زنجان در شرایط کنونی به دلیل نقش آفرینی پنجره واحد بوده است، گفت: با این وجود از این ظرفیت در استان به خوبی استفاده نشده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری زنجان با بیان اینکه کمیته رصد اشتغال استان با هدف پایش این بخش راه اندازی شده است، گفت: باید آمار دقیقی در خصوص آمار اشتغال ارائه شود و گزارش کمیته رصد اشتغال استان از دروغگویی ها جلوگیری می‌کند.

وی اظهار کرد: باید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اشتغال ایجاد شده ناشی از احیای واحدهای تولیدی و صنعتی را به مردم توسط رسانه ها اطلاع رسانی کند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته به جز اعتبارات استانی بیش از ۲.۵ برابر منابع به استان وارد شده است، گفت: بر اساس مستندات مرکز آمار، سازمان مدیریت برنامه ریزی استان زنجان طی سال گذشته کمترین افزایش بیکاری و بهترین راندمان را ثبت کرده و رتبه دوم را دارد. 

وی به پنجره واحد استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه واحدهای تولیدی در شرایط کنونی به دلیل نقش آفرینی پنجره واحد بوده ولی از این ظرفیت در استان به خوبی استفاده نشده است. 

استاندار زنجان  گفت: زنجان به‌عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری است و پایلوت برای ۱۶ استان در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری بوده است.

حقیقی تصریح کرد: با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری می‌توان بسیاری از مشکلات پیش روی حوزه سرمایه‌گذاری را حل کرد و زنجان در این زمینه پیش‌قدم بوده است. 

وی با بیان اینکه این استان ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد، گفت: باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود. 

استاندار زنجان بر لزوم توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جلسات مختلف در استان تاکید کرد و گفت: مصوبات باید نتیجه داشته باشد و در این میان برخی مدیران استانی در اجرای مصوبات ملی کوتاهی می‌کنند و توجه چندانی به آن نمی‌کنند که این موضوع بسیار مهم است. 

کد خبر: ۱۰۶٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha