۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
 مصرف آب در مازندران از ۲۹ میلیون مترمکعب گذشت
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

مصرف آب در مازندران از ۲۹ میلیون مترمکعب گذشت

نور - مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: مصرف آب در ماه گذشته در شهرها و روستاهای استان به بیش از ۲۹ میلیون متر مکعب رسید.

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر پرهیز از شستشوی غیرضرور توسط هم استانی ها، آب را نیاز اولیه برای پیشگیری از سرایت کرونا ویروس بیان کرد و گفت: مصرف آب از ماه گذشته و با شیوع این ویروس در استان تاکنون ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اظهار اینکه در اسفند ۹۷ حدود ۱۴ میلیون و ۸۴۰ هزار مترمکعب آب در شهرهای استان مصرف شده بود، میزان آب مصرفی در اسفند سال ۹۸ را بیش از ۲۰ میلیون و ۴۳۰ هزار مترمکعب عنوان کرد و افزود: همچنین در روستاها نیز هشت میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب آب در اسفند ۹۸ مصرف شده است.

وی میزان مصرف آب روستایی در اسفندماه ۹۷ را شش میلیون و ۴۶۰ هزار مترمکعب بیان کرد و با عنوان اینکه باید از مصارف غیرضروری برای پیشگیری از افت فشار و قطع احتمالی آب جلوگیری کنیم، از مردم خواست مدیریت مصرف را سرلوحه کار قرار دهند.

عبداللهی در عین حال عنوان کرد که مردم نگران نباشند و با آنکه مصرف آب افزایش یافته اما با تلاش همکاران این شرکت، منابع آب پایدار برای مردم فراهم شده است.

کد خبر: ۱۰٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha