۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
پرونده‌های قاچاق در زنجان ۴۶ درصد رشد دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

پرونده‌های قاچاق در زنجان ۴۶ درصد رشد دارد

زنجان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده‌های کالای قاچاق رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش دارد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار، به آمار پرونده های قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۹ ماهه امسال ۵۱۰ پرونده کالای قاچاق  در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشگیل شده، که ارزش ریالی این پرونده  ها بیش از  ۲۵۹ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: ورود پرونده های قاچاق به تعزیرات حکومتی استان زنجان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، گفت: همچنین جریمه نقدی این تعداد  پرونده قاچاق هم بیش از ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

ممیزی با بیان اینکه سیگار با ۷۷ محموله بیشترین کالای قاچاق در استان زنجان،ابراز کرد:ارزش ریالی این تعداد پرونده قاچاق در بخش سیگار  ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده ، پوشاک ۷۱ محموله به ارزش  ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سوخت هم با ۶۲ محموله با ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تربیت کالاهای مکشوفه در استان بوده است.

وی ابراز کرد:  وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی  رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است و این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می‌دهد وبا قاچاقچیان به جد برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان  تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود ازجمله وظایف این اداره است.

کد خبر: ۱٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha